Zveřejněno 29. 5. 2023
Pro našeho klienta, českou vládní agenturu, která se zabývá oblastí zahraniční rozvojové spolupráce, hledáme vhodného kandidáta na pozici Účetní pro projekty delegované spolupráce.
Pracovní náplň:
- Podílení se na sestavování ročních rozpočtů zejména pro oblast delegované spolupráce v rámci projektů zahraniční rozvojové spolupráce spolufinancovaných z prostředků EU v partnerských zemích a přehledu o jejich čerpání
- Podílení se na vedení finančního účetnictví zejména v oblasti účtování poskytnutých dotací/transferů v rámci delegované spolupráce, souvisejících nákladů a odhadované výše poskytnutého transferu/dotace při dodržení zobrazení věcné a časové souvislosti nákladů a zobrazení konečné výše poskytnutého transferu/dotace v rámci vypořádání po ukončení projektu, výnosů v případě vypořádání transferu/dotace realizovaného formou zálohy spolu se zúčtováním poskytnutých záloh a dalších souvisejících operacích v souladu se zákonem o účetnictví a prováděcími právními předpisy pro tzv. vybrané účetní jednotky, kterými jsou organizační složky státu
- Plnění funkce správce rozpočtu / hlavní účetní v souladu se zákonem č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole pro oblast zobrazení výdajů a příjmů souvisejících s financováním/spolufinancováním projektů/dotací v rámci delegované spolupráce
- Vykonávání veřejnosprávní kontroly u příjemců dotací, a to v režimu zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole, zákona č. 218/2000 Sb. o rozpočtových pravidlech a dále provádí posouzení uznatelnosti a způsobilosti výdajů v souladu s podmínkami Rozhodnutí o poskytnutí dotace
- Zpracovávání přehledu o finančních tocích a podkladů pro Výkaz pro hodnocení plnění příjmů a výdajů,
- Reporting v souladu s požadavky platné legislativy upravující oblast vykazování dotací/transferů spolufinancovaných z rozpočtu EU směrem k EU a dále dle požadavků/zadání vedení
Pozice vyžaduje:
- Státní občanství České republiky a trestní bezúhonnost
- Ukončené minimálně vysokoškolské vzdělání prvního stupně ekonomického zaměření, ukončené vysokoškolské vzdělání magisterského stupně výhodou
- Znalost právních předpisů upravujících účetnictví pro tzv. vybrané účetní jednotky
- Profesní zkušenost se zobrazením skutečností v účetnictví a výkazech organizačních složek státu výhodou
- Znalost anglického jazyka
- Znalost práce s IT (MS Office)
- Pečlivost, spolehlivost, důslednost a strukturované, logické uvažování
Nabízíme:
- Pracovní poměr v rozsahu plného úvazku, případně částečného úvazku (0,8)
- Platové rozmezí 36 – 40 000 Kč (dle praxe)
- Neformální atmosféru v zázemí státní organizace, kancelář v historickém centru Prahy
- Zaměstnanecké benefity (5 týdnů dovolené, 5 dní indispozičního volna, stravenkový paušál, ICT technika, podpora osobního rozvoje dle individuálního výběru, HO dle dohody)
- Místo výkonu práce: Praha 1 – Malá Strana
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.