předvýběr.cz
Referent/ka rozpočtu
Zveřejněno 16.06.2025
Pro našeho klienta, ústřední orgán státní správy, v jehož působnosti je ochrana průmyslového vlastnictví, hledáme vhodné kandidáty na pozici Referent/ka rozpočtu.
Náplň práce:
- příprava, implementace a vyhodnocení plnění rozpočtu úřadu, včetně výkonu funkce zástupce správce rozpočtu v rámci zákonného systému finanční kontroly
- zpracování návrhu rozpočtu a závěrečného účtu, správa programového financování, příprava rozpočtových opatření, včetně komunikace s Integrovaným informačním systémem státní pokladny
- generování a správa nároků z nespotřebovaných výdajů
- zajišťování kontroly čerpání fondu kulturních a sociálních potřeb v souladu s příslušnými právními předpisy, včetně výpočtu přídělů finančních prostředků do fondu
- zajišťování statistického výkaznictví pro Český statistický úřad
- zpracovávání kalkulací cen produktů a služeb Úřadu
- schvalování hotovostních výdajů, včetně následného vyúčtování, a dále návrhů uzavíraných smluv a ostatních účetních dokladů z hlediska rozpočtu.
Požadujeme:
- vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu
- zařazení zaměstnance s dosaženým nižším vzděláním se řídí § 3 a 4 nařízení vlády č. 341/2017 Sb. (dochází k odečtení části započitatelné praxe)
- praxi v rozpočtové organizaci a znalost základních předpisů upravujících rozpočtování, finanční kontrolu a hospodaření s majetkem v organizačních složkách státu
- spolehlivost, pečlivost a samostatnost
- ochotu učit se novým věcem
- znalost práce s PC
Nabízíme:
- práci na hlavní pracovní poměr na dobu neurčitou
- platové zařazení podle přílohy č. 1 nařízení vlády č. 341/2017 Sb., ve znění pozdějších předpisů (13. platová třída)
- možnost dalšího vzdělávání (vzdělávací kurzy, školení, jazykové kurzy, Institut průmyslověprávní výchovy)
- bonusy: závodní stravování, příspěvek na stravování, rekreaci, sportovní aktivity, rehabilitace nebo penzijní připojištění nebo dlouhodobý investiční produkt, rekreační zařízení v Lužických horách, 5 týdnů dovolené/rok, 5 dnů sick-days/rok
- příjemné pracovní prostředí
- lokalita: Praha 6 – Bubeneč
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s, sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Informace o pozici
Zaujala vás nabídka?
Zašlete nám svůj životopis
Kliknutím na tlačítko budete přesměrováni na formulář teamio.cz – platformu společnosti LMC s.r.o., IČO: 264 41 381, který je našim partnerem v oblasti zabezpečeného ukládání Vašich osobních údajů a Vašich životopisů a zpracovává pro nás údaje v pozici zpracovatele osobních údajů.
Pokud vás tato nabídka zaujala, můžete nám také zaslat váš strukturovaný životopis emailem na predvyber@predvyber.cz. Budeme vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost. S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor.
Jak společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s., Na Kozačce 1289/7, Vinohrady (Praha 2), 120 00 (dále jen „Správce“) zpracovává Vaše osobní údaje za účelem plnění budoucí smlouvy si můžete přečíst v Zásadách zpracování osobních údajů..
Podobné pozice
Administrativa
Referent/ka rozpočtu
Office manager
Office Manager - zemědělství
Odborný referent/ka - oddělení elektrotechniky
Office Manager – poloviční úvazek
Obchodní referent/ka
Administrativní podpora s maďarským a českým jazykem
Asistent/ka vedení společnosti
Project Administration Coordinator
Pracovník správy nemovitostí (evidence a vymáhání plateb)
Asistent/ka nákupu techniky - vhodné i pro absolventy
Referent/ka odboru správy majetku města (NÁBOROVÝ PŘÍSPĚVEK 80 000 Kč)
Referent/ka Odboru územního plánování
Sales support
Office Administrator/Týmová asistentka
Teamleader call centra
Referent/ka nákupu
Personální konzultant/ka - získej praxi v HR (HPP i brigáda)
Office asistent/ka
Administrativní podpora
DISPEČER DOPRAVY – administrativní podpora & plánování tras