předvýběr.cz
Back Office Specialist s NJ
Zveřejněno 25.06.2025
Pro našeho klienta, rodinnou švýcarskou společnost, která se již téměř 90 let orientuje na budoucnost v rámci obalů pro potraviny zejména v oblasti HORECA, hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Back Office Specialist s NJ, který posílí obchodní tým v ČR.
Společnost má zastoupení ve Švýcarsku, Rakousku, Německu a v roce 2022 založila novou pobočku přímo v Praze.
Náplň práce:
- Kompletní zajištění chodu kanceláře (office management)
- Administrativní podpora vedení firmy a obchodního oddělení
- Vedení vzorkovny – převzetí, třídění a evidence vzorků
- Denní komunikace se zahraniční centrálou (v německém jazyce)
- Organizace a vedení meetingů, příprava zápisů
- Příprava dokumentů – dodatky ke smlouvám, podklady pro kolegy
- Pomoc s organizací interních workshopů
- Komunikace s externími partnery
- Práce s MS Office (Word, Excel, Outlook)
Očekáváme:
- SŠ vzdělání s maturitou
- Praxi na administrativní pozici
- Organizační vlastnosti
- Němčinu na perfektní úrovni (slovem i písmem)
- Dobrou znalost MS Office, ochota učit se další programy (Navision, Consolidate)
- Spolehlivost, samostatnost, pozitivní přístup
- Ochotu cestovat přibližně 4x ročně do zahraničí (školení, workshopy)
Nabízíme:
- Nástupní mzdu 30–60 000 Kč/měsíc (dle zkušeností a výše úvazku)
- Práci na HPP – dle domluvy od 50 % (20 hod/týden) až po plný úvazek (40 hod/týden), rovnoměrně rozvrženo pondělí až pátek
- Pevnou pracovní dobu s možností výběru začátku směny (např. mezi 7:30–9:00)
- Možnost navýšení mzdy po zapracování
- Mimořádné prémie za splnění pracovních úkolů
- 25 dní dovolené při plném úvazku, poměrně dle výše úvazku
- Příspěvek na stravování formou stravenkového paušálu
- Odborná školení a jazykové kurzy
- Služební notebook a telefon
- Firemní kulturu rodinné švýcarské společnosti
- Moderní pracovní prostředí: odpočinková terasa, občerstvení na pracovišti
- Místo výkonu práce: kanceláře v Praze 4
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Informace o pozici
Zaujala vás nabídka?
Zašlete nám svůj životopis
Kliknutím na tlačítko budete přesměrováni na formulář teamio.cz – platformu společnosti LMC s.r.o., IČO: 264 41 381, který je našim partnerem v oblasti zabezpečeného ukládání Vašich osobních údajů a Vašich životopisů a zpracovává pro nás údaje v pozici zpracovatele osobních údajů.
Pokud vás tato nabídka zaujala, můžete nám také zaslat váš strukturovaný životopis emailem na predvyber@predvyber.cz. Budeme vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost. S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor.
Jak společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s., Na Kozačce 1289/7, Vinohrady (Praha 2), 120 00 (dále jen „Správce“) zpracovává Vaše osobní údaje za účelem plnění budoucí smlouvy si můžete přečíst v Zásadách zpracování osobních údajů..
Podobné pozice
Administrativa
D2C Sourcing Specialist
Back Office Specialist s NJ
Obchodní referent/ka - Vysočany
Administrativní pracovník s přesahem do účetnictví
Pracovník/ce v Order managementu/Logistik
Grantový manažer pro výzkumné centrum
Interní prodejce (back office)
Referent/ka rozpočtu
Office manager
Odborný referent/ka - oddělení elektrotechniky
Office Manager – poloviční úvazek
Project Administration Coordinator
Referent/ka odboru správy majetku města (NÁBOROVÝ PŘÍSPĚVEK 80 000 Kč)
Referent/ka Odboru územního plánování
Sales support
Office Administrator/Týmová asistentka
Teamleader call centra
Referent/ka nákupu
Personální konzultant/ka - získej praxi v HR (HPP i brigáda)
Office asistent/ka
DISPEČER DOPRAVY – administrativní podpora & plánování tras