předvýběr.cz

Back Office Specialist s NJ

Zveřejněno 25.06.2025


Pro našeho klienta, rodinnou švýcarskou společnost, která se již téměř 90 let orientuje na budoucnost v rámci obalů pro potraviny zejména v oblasti HORECA, hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Back Office Specialist s NJ, který posílí obchodní tým v ČR.

Společnost má zastoupení ve Švýcarsku, Rakousku, Německu a v roce 2022 založila novou pobočku přímo v Praze.

Náplň práce:

  • Kompletní zajištění chodu kanceláře (office management)
  • Administrativní podpora vedení firmy a obchodního oddělení
  • Vedení vzorkovny – převzetí, třídění a evidence vzorků
  • Denní komunikace se zahraniční centrálou (v německém jazyce)
  • Organizace a vedení meetingů, příprava zápisů
  • Příprava dokumentů – dodatky ke smlouvám, podklady pro kolegy
  • Pomoc s organizací interních workshopů
  • Komunikace s externími partnery
  • Práce s MS Office (Word, Excel, Outlook)

Očekáváme:

  • SŠ vzdělání s maturitou
  • Praxi na administrativní pozici
  • Organizační vlastnosti
  • Němčinu na perfektní úrovni (slovem i písmem)
  • Dobrou znalost MS Office, ochota učit se další programy (Navision, Consolidate)
  • Spolehlivost, samostatnost, pozitivní přístup
  • Ochotu cestovat přibližně 4x ročně do zahraničí (školení, workshopy)

Nabízíme:

  • Nástupní mzdu 30–60 000 Kč/měsíc (dle zkušeností a výše úvazku)
  • Práci na HPP – dle domluvy od 50 % (20 hod/týden) až po plný úvazek (40 hod/týden), rovnoměrně rozvrženo pondělí až pátek
  • Pevnou pracovní dobu s možností výběru začátku směny (např. mezi 7:30–9:00)
  • Možnost navýšení mzdy po zapracování
  • Mimořádné prémie za splnění pracovních úkolů
  • 25 dní dovolené při plném úvazku, poměrně dle výše úvazku
  • Příspěvek na stravování formou stravenkového paušálu
  • Odborná školení a jazykové kurzy
  • Služební notebook a telefon
  • Firemní kulturu rodinné švýcarské společnosti
  • Moderní pracovní prostředí: odpočinková terasa, občerstvení na pracovišti
  • Místo výkonu práce: kanceláře v Praze 4

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!

Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.


Informace o pozici

Region:
Praha
Typ pracovního poměru:
Práce na plný úvazek
Benefity:
Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Notebook, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Občerstvení na pracovišti
Platové rozmezí:
30 000 - 60 000 Kč/měsíc
Požadované vzdělání:
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Zaujala vás nabídka?

Zašlete nám svůj životopis
Kliknutím na tlačítko budete přesměrováni na formulář teamio.cz – platformu společnosti LMC s.r.o., IČO: 264 41 381, který je našim partnerem v oblasti zabezpečeného ukládání Vašich osobních údajů a Vašich životopisů a zpracovává pro nás údaje v pozici zpracovatele osobních údajů.

Pokud vás tato nabídka zaujala, můžete nám také zaslat váš strukturovaný životopis emailem na predvyber@predvyber.cz. Budeme vás v nejbližší době kontaktovat.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost. S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor.

Jak společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s., Na Kozačce 1289/7, Vinohrady (Praha 2), 120 00 (dále jen „Správce“) zpracovává Vaše osobní údaje za účelem plnění budoucí smlouvy si můžete přečíst v Zásadách zpracování osobních údajů..