předvýběr.cz
Koordinátor/ka realizací a servisů
Zveřejněno 26.06.2025
Pro našeho klienta, společnost, která se specializuje na komplexní řešení vstupních dveří a portálů pro bytové domy, obchody, firmy a instituce s veškerým příslušenstvím, hledáme vhodné kandidáty na pozici Koordinátor/ka realizací a servisů.
Náplň práce:
· Koordinace realizací a servisních zásahů – od přípravy po dokončení
· Komunikace se zákazníky, plánování termínů a zajištění hladkého průběhu zakázek
· Zajištění a třídění materiálu, organizace výjezdů a podpora realizačního týmu
· Řešení reklamací a operativních situací v terénu i z kanceláře
· Spolupráce se skladem, stavbou a dalšími odděleními firmy
· Práce v terénu i v kanceláři – podle aktuální potřeby
Požadujeme:
· Základní technické povědomí nebo zkušenost ze stavebního prostředí
· Schopnost organizace, systematický přístup a smysl pro detail
· Komunikační dovednosti a vstřícné vystupování vůči zákazníkům i kolegům
· Samostatnost i schopnost týmové spolupráce
· Znalost práce na PC (MS Office, výhodou zkušenost s ERP/CRM systémy)
· Řidičský průkaz skupiny B
· Aktivní přístup, spolehlivost a chuť učit se novému
Nabízíme:
· Zajímavou, různorodou práci s jasným výsledkem a smyslem
· Zázemí stabilní firmy s dlouholetou tradicí a kvalitním portfoliem zakázek
· Možnost stát se klíčovou osobou v rámci týmu i celé firmy
· Vysoké finanční ohodnocení odpovídající zkušenostem
· Každoroční navýšení mzdy dle inflace
· 5 týdnů dovolené a příspěvek na dovolenou ve výši 6 000 Kč ročně
· Stravenkový paušál
· Služební automobil, telefon a notebook i k soukromému využití
· Podpora při zaškolení a prostor pro další profesní růst
· Přátelská firemní kultura a společné akce
· Místo výkonu práce: Brandýs nad Labem
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou
Informace o pozici
Zaujala vás nabídka?
Zašlete nám svůj životopis
Kliknutím na tlačítko budete přesměrováni na formulář teamio.cz – platformu společnosti LMC s.r.o., IČO: 264 41 381, který je našim partnerem v oblasti zabezpečeného ukládání Vašich osobních údajů a Vašich životopisů a zpracovává pro nás údaje v pozici zpracovatele osobních údajů.
Pokud vás tato nabídka zaujala, můžete nám také zaslat váš strukturovaný životopis emailem na predvyber@predvyber.cz. Budeme vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost. S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor.
Jak společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s., Na Kozačce 1289/7, Vinohrady (Praha 2), 120 00 (dále jen „Správce“) zpracovává Vaše osobní údaje za účelem plnění budoucí smlouvy si můžete přečíst v Zásadách zpracování osobních údajů..
Podobné pozice
Doprava, logistika a zásobování
Zástupce vedoucího čisticí stanice osiv Moravské Budějovice
Manažer autodopravy
Planning Manager – Olomouc
Koordinátor/ka realizací a servisů
Vedoucí oddělení dopravy – Odbor správních činností
Pracovník/ce v Order managementu/Logistik
Material Warehouse Manager
Transport Planner
Řidič/strojník, řidič silniční technika
Skladník/logistik – jednosměnný provoz
Projektant/ka železničních kolejových staveb (Olomoucký kraj) – vhodné i pro juniory!
Projektant/ka železničních kolejových staveb (Jihomoravský kraj) – vhodné i pro juniory!
Skladník (dobrá mzda a čistá hlava, výborné benefity a dobré spojení MHD)
Dispečer - stavební materiály
Referent/ka nákupu
Controller/Analytik logistických procesů
Administrativní pracovník správy mýta - zákaznický servis
Skladník
DISPEČER DOPRAVY – administrativní podpora & plánování tras