předvýběr.cz
Pracovník/ce v Order managementu/Logistik
Zveřejněno 23.06.2025
Pro našeho klienta, obchodní firmu působící v ČR a Slovensku v oblasti prodeje průmyslových komponentů německé výroby, hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Pracovník/ce v Order managementu/ Logistik.
Vaše náplň práce:
- Zpracování objednávek, zadání do výroby
- Zpracování potvrzení objednávek (ceny, termíny)
- Podklady pro expedici a následná fakturace
- Jednání se zákazníky a subdodavateli (i mezinárodní)
- Vystavování faktur a dodacích listů
- Kontrola splatnosti a případné vystavování upomínek
- Archivace dokumentace a práce s interními směrnicemi
- Podpora obchodního oddělení
Očekáváme:
- SŠ/VŠ vzdělání
- Praxi na obdobné pozici
- Zkušenosti přímo se SAP nebo Program Premier výhodou
- Anglický jazyk na běžné komunikativní úrovni (komunikace se zahraničními kolegy)
- Uživatelskou znalost MS Office (Word, Excel, Outlook)
- Aktivní přístup k práci
- Logické myšlení a schopnost řešit nastalé situace
- Samostatnost, ale i schopnost práce v týmu
Nabízíme:
- Zázemí silné, stabilní a rostoucí společnosti (již 20 let prosperující pobočka v ČR)
- Práci na HPP, plný úvazek, dlouhodobá spolupráce
- Profesní růst podporovaný společností (školení, jazykové kurzy)
- Pomoc při zapracování samozřejmostí
- Základní mzdu v rozmezí 45 000 – 55 000 Kč (mzda se skládá zejména ze základní části, dále měsíční odměny z obratu firmy, roční odměny za splnění osobního cíle)
- Mobil, notebook
- 25 dní dovolené
- Příspěvek na stravování
- Příspěvek 1 000 Kč na penzijní připojištění po zkušební době
- Pružnou pracovní dobu s pevnou částí 9:00 – 15:00 hod.
- Nástup: od 1.8., případně dle domluvy
- Kanceláře: Modřice (bezproblémové zdarma parkování přímo u kanceláře společnosti, příp. pravidelné svozy autobusem)
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Informace o pozici
Zaujala vás nabídka?
Zašlete nám svůj životopis
Kliknutím na tlačítko budete přesměrováni na formulář teamio.cz – platformu společnosti LMC s.r.o., IČO: 264 41 381, který je našim partnerem v oblasti zabezpečeného ukládání Vašich osobních údajů a Vašich životopisů a zpracovává pro nás údaje v pozici zpracovatele osobních údajů.
Pokud vás tato nabídka zaujala, můžete nám také zaslat váš strukturovaný životopis emailem na predvyber@predvyber.cz. Budeme vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost. S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor.
Jak společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s., Na Kozačce 1289/7, Vinohrady (Praha 2), 120 00 (dále jen „Správce“) zpracovává Vaše osobní údaje za účelem plnění budoucí smlouvy si můžete přečíst v Zásadách zpracování osobních údajů..
Podobné pozice
Administrativa
Administrativní pracovník s přesahem do účetnictví
Pracovník/ce v Order managementu/Logistik
Grantový manažer pro výzkumné centrum
Interní prodejce (back office)
Obchodní referent/ka
Referent/ka rozpočtu
Office manager
Odborný referent/ka - oddělení elektrotechniky
Office Manager – poloviční úvazek
Project Administration Coordinator
Asistent/ka nákupu techniky - vhodné i pro absolventy
Referent/ka odboru správy majetku města (NÁBOROVÝ PŘÍSPĚVEK 80 000 Kč)
Referent/ka Odboru územního plánování
Sales support
Office Administrator/Týmová asistentka
Teamleader call centra
Referent/ka nákupu
Personální konzultant/ka - získej praxi v HR (HPP i brigáda)
Office asistent/ka
DISPEČER DOPRAVY – administrativní podpora & plánování tras