Zveřejněno 4. 1. 2023
Pro našeho klienta, největšího evropského dovozce lithium-železo fosfátových baterií bez přímé konkurence, hledáme vhodného kandidáta na pozici Marketingového managera.
S čím potřebujeme pomoci?
- definování a implementace marketingové strategie společnosti
- vedení marketingového oddělení a koordinace veškerých marketingových aktivit v souladu s marketingovou strategií a budováním značky společnosti
- příprava, průběžná aktualizace, řízení implementace a vyhodnocení marketingové strategie
- spolupráce na tvorbě obchodní strategie společnosti
- stanovení strategii pro výkonové, obsahové a další propagační on-line i off-line aktivity
- příprava a realizace marketingového plánu v souladu s definovanou strategií
- sestavování a správa marketingového rozpočtu
- analyzování a příprava zpráv o výsledcích jednotlivých marketingových aktivit
- tvorba marketingového mixu (4P – Product, Price, Place, Promotion)
- spolupráce na vývoji a implementaci nových produktů
- přímá podpora obchodního oddělení
- identifikace očekávání zákazníků a jejich potřeb
- řízení aktivit v oblasti marketingové komunikace včetně sociálních sítí, veškerá komunikace společnosti směrem ven
- řízení aktivit v oblasti on-line obsahu, website, e-shopu
- řízení spolupráce s grafickými studii, reklamními a PR agenturami
- příprava, organizace a účast na promo akcích a konferencích
- rozvoj a budování brandu společnosti i brandu produktů
- definování „Corporate Identity“ od nástěnky až po e-shop
- monitoring trendů a trhu
- vedení, motivace, hodnocení a kontrola výkonu podřízených pracovníků v rámci
svěřeného celku organizace
Jaké lidi bereme s otevřenou náručí?
- SŠ/VŠ vzdělání v marketingu, ekonomii nebo obchodu
- zkušenosti s řízením marketingového rozpočtu a tvorbou strategií min. 2 roky
- 3-5 let zkušeností na manažerské pozici budou výhodou
- zkušenosti v B2B segmentu výhodou
- zkušenosti s rozsáhlými databázemi zákazníků
- zkušenosti ze segmentu baterie a solar jsou výhodou, nikoli však podmínkou
- výborné komunikační a prezentační dovednosti, schopnost vést tým a spolupracovat s ním
- anglický jazyk slovem a písmem
- vysoká IT gramotnost na uživatelské úrovni (absolutní samostatnost v používání internetu, aplikací, Windows, Google Workspace, MS Office, obecný přehled)
- mají základní povědomí o Google službách (Google Ads, Google Analytics), sociálních sítích (Facebook, LinkedIN) a Microsoft produktech (Office)
- budou mít zájem o postupné získání znalosti o produktech
Jaké výhody nabízíme?
- mzdové hodnocení 90.000 Kč brutto složené z fixní a variabilní složky
- klid v pěkných nových kancelářích; kancelář s 5–6 kolegy, kde si všichni navzájem rádi poradíme
- flexibilní pracovní dobu – rád/a si přispíte nebo potřebujete něco zařídit? U nás můžete začít pracovat klidně až po desáté
- neformální prostředí a žádný škrobený dress code
- home office v případě potřeby
- spousta benefitů – pět týdnů dovolené, sick days, flexi pass, stravenkový paušál, příspěvek na penzijní připojištění atd.
- naučíte se nové věcí u „hi-tech“ společnosti
- nástup v ideální případě ihned, ale rádi se individuálně domluvíme na nástupu i v pozdějším termínu
- lokalita zaměstnání – Praha – Hostivař – areál blízko Pražského okruhu, možnost parkování, dobíjecí stanice pro elektromobily
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.