předvýběr.cz
Asistentka generálního ředitele
Zveřejněno 22.10.2025
Pro našeho klienta, mezinárodní společnost zaměřenou na oblast bezpečnosti, kvality a udržitelnosti napříč různými odvětvími, hledáme zkušeného a spolehlivého kandidáta/kandidátku na pozici Asistent/ka generálního ředitele.
Náplň práce:
- Zajištění kompletní administrativní a organizační podpory předsedy představenstva
- Koordinace denní agendy, plánování schůzek, organizace porad a pracovních jednání
- Příprava podkladů a materiálů pro jednání, vedení zápisů a kontrola plnění úkolů
- Zpracování a reporting dat, podpora při tvorbě prezentací a přehledů
- Správa a evidence firemní dokumentace, příprava a kontrola smluv ve spolupráci s právním oddělením
- Komunikace s obchodními partnery, zákazníky, úřady a institucemi
- Úzká spolupráce s oddělením controllingu a dalšími interními týmy
Požadujeme:
- SŠ vzdělání s maturitou (VŠ výhodou)
- Praxi na obdobné pozici minimálně 3 roky
- Pokročilou znalost anglického jazyka
- Výbornou znalost MS Office
- Řidičský průkaz sk. B – aktivní řidič
- Reprezentativní a profesionální vystupování, samostatnost, preciznost, loajalitu
Nabízíme:
- Pracovní smlouvu na HPP v mezinárodní společnosti s dlouholetou tradicí
- Odpovídající finanční ohodnocení: 40 000 – 60 000 Kč dle zkušeností
- Možnost ročních prémií dle hospodářských výsledků
- 5 týdnů dovolené
- Stravenkový paušál
- Příspěvek na penzijní připojištění
- Nástup možný ihned
- Místo výkonu práce: Praha 4
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Informace o pozici
Zaujala vás nabídka?
Zašlete nám svůj životopis
Kliknutím na tlačítko budete přesměrováni na formulář teamio.cz – platformu společnosti LMC s.r.o., IČO: 264 41 381, který je našim partnerem v oblasti zabezpečeného ukládání Vašich osobních údajů a Vašich životopisů a zpracovává pro nás údaje v pozici zpracovatele osobních údajů.
Pokud vás tato nabídka zaujala, můžete nám také zaslat váš strukturovaný životopis emailem na predvyber@predvyber.cz. Budeme vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost. S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor.
Jak společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s., Na Kozačce 1289/7, Vinohrady (Praha 2), 120 00 (dále jen „Správce“) zpracovává Vaše osobní údaje za účelem plnění budoucí smlouvy si můžete přečíst v Zásadách zpracování osobních údajů..
Podobné pozice
Administrativa
Asistentka generálního ředitele
Daňový asistent/ka – příležitost pro šikovné absolventy
Referent správy nemovitostí
Administrátor/ka zpracování veřejných zakázek – zkrácený úvazek
Administrativní pracovník/Back Office
Samostatný/á odborný/á referent/ka – technik
Osobní asistent/ka Partnera v advokátní kanceláři
Administrátor skladu
Personální konzultant/ka - získej praxi v HR (HPP i brigáda)
Projektový koordinátor/ka
Disponent/ka logistiky (ideálně se SAPem)
Manažer oddělení péče o zákazníky
Referent majetkové správy
Referent/specialista oddělení vyjadřování
Specialista Middle Office (zaškolíme Vás, rozsáhlé benefity a HO možný 3x týdně)
Administrativní specialista/ka
Fakturant/ka – administrativní pracovník
Technický specialista – vhodné i pro absolventy
Vedoucí úklidových zaměstnanců pro Prahu a okolí
Obchodník/Account Manager – IT
Plánovací dispečer (7 dní v kanceláři / 7 dní doma)