předvýběr.cz
Specialista Middle Office (zaškolíme Vás, rozsáhlé benefity a HO možný 3x týdně)
Zveřejněno 02.10.2025
Pro našeho významného klienta, společnost, která rozsvěcí domovy a je součástí silné skupiny, je dodavatelem elektřiny a plynu v České republice a na Slovensku, hledáme novou kolegyni či kolegu na pozici Specialista Middle Office. Velikost a síla skupiny je pro zaměstnance zárukou stabilního zázemí.
Náplň práce:
- Administrativní podpora přidělených Key Account Managerů (jedná se o administrativu, nikoliv o navolávání hovorů apod.).
- Podpora při tvorbě smluvní dokumentace.
- Příprava podkladů pro internetové aukce.
- Přebírání a vyřizování požadavků zákazníků ve svěřeném segmentu.
- Komunikace s ostatními odděleními v návaznosti na požadavky zákazníků.
- Zadávání a správa nákupních požadavků.
- Zpracování zákaznických smluv - příjem, kontrola a jejich další zpracování.
Požadujeme:
- SŠ vzdělání s maturitou (pozice je vhodná i pro absolventy SŠ/VŠ).
- Samostatnost a schopnost vidět věci v souvislostech.
- Proaktivitu a silné komunikativní dovednosti.
- Smysl pro detail a týmovost – bez nich by to u nás nešlo.
- Analytické myšlení a hledání prostoru pro inovace.
- Znalost ZIS/CRM je výhodou, ale zvládneme i doučit.
- Zkušenosti z oblasti energetiky mohou být výhodou, ale nejsou v tomto případě podmínkou.
Nabízíme:
- Za Vaši práci Vás čeká nejen měsíční odměna, ale i roční bonusy závislé na výsledcích společnosti a Vašem pracovním nasazení.
- Snažíme se, aby naše kancelář byla příjemným místem, kde se nám dobře pracuje. Proto jsme v roce 2023 otevřeli nově zrekonstruované moderní kanceláře, jejichž součástí je i samostatný prostor na stravování.
- Na pracovišti je pro nás důležitá přátelská atmosféra. Protože práce není všechno, rádi spolu podnikáme různé akce, třeba společnou grilovačku, herní turnaje, degustace apod.
- Všem našim zaměstnancům nabízíme širokou škálu firemních benefitů. Přispíváme na roční kupon MHD, na penzijní či životní pojištění, na Multisport kartu, na cestovní pojištění (a to i pro rodinu), nabízíme volnočasové poukázky, samozřejmostí je 5 týdnů dovolené, sick days a příspěvek na stravování.
- Zaměstnanci společnosti si také mohou sjednat výhodnější mobilní tarif nebo využít speciální zaměstnanecké ceny elektřiny a plynu.
- Snažíme se podporovat osobní i profesní rozvoj našich zaměstnanců formou různých školení, kurzů a workshopů.
- Možnost kariérního růstu.
- Pružnou pracovní dobu: pevná část 09:00 – 16:00 hod., zbytek flexibilně.
- Práci z domova (home office) možnou 3x týdně.
- Pracovní smlouvu na dobu neurčitou.
- Nástup možný ihned či dle domluvy.
- Místo výkonu práce: Praha 1 (s výbornou dostupností MHD).
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Informace o pozici
Zaujala vás nabídka?
Zašlete nám svůj životopis
Kliknutím na tlačítko budete přesměrováni na formulář teamio.cz – platformu společnosti LMC s.r.o., IČO: 264 41 381, který je našim partnerem v oblasti zabezpečeného ukládání Vašich osobních údajů a Vašich životopisů a zpracovává pro nás údaje v pozici zpracovatele osobních údajů.
Pokud vás tato nabídka zaujala, můžete nám také zaslat váš strukturovaný životopis emailem na predvyber@predvyber.cz. Budeme vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost. S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor.
Jak společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s., Na Kozačce 1289/7, Vinohrady (Praha 2), 120 00 (dále jen „Správce“) zpracovává Vaše osobní údaje za účelem plnění budoucí smlouvy si můžete přečíst v Zásadách zpracování osobních údajů..
Podobné pozice
Administrativa
Referent/specialista oddělení vyjadřování
Specialista Middle Office (zaškolíme Vás, rozsáhlé benefity a HO možný 3x týdně)
Administrativní specialista/ka
Osobní asistent/ka Partnera v advokátní kanceláři
Specialista zpracování nábytku pro e-shop
Fakturant/ka – administrativní pracovník
Technický specialista – vhodné i pro absolventy
Vedoucí úklidových zaměstnanců pro Prahu a okolí
Administrativní pracovník/fakturant (zkrácený úvazek - 20 hod. týdně)
Obchodník/Account Manager – IT
Plánovací dispečer (7 dní v kanceláři / 7 dní doma)
Zástupce vedoucího čisticí stanice osiv Moravské Budějovice
Interní prodejce (back office)
Back Office Specialist s NJ
Administrativní podpora výroby
Project manager/Obchodní konzultant junior
Koordinátorka firemního chodu - pravá ruka jednatele
Administrátor/ka zpracování veřejných zakázek – zkrácený úvazek