předvýběr.cz
Administrativní specialista/ka
Zveřejněno 02.10.2025
Pro našeho klienta, obchodní společnost, která se zabývá spotřebním materiálem v oblasti desinfekce, hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Administrativní specialista/ka.
Náplň práce:
- Administrativní agenda spojená se soutěžemi a zakázkami (studium zadání, koordinace podkladů v týmu, příprava a kompletace nabídek, kontrola správnosti)
- Práce s databázemi, dokumenty a firemním softwarem
- Koordinace a organizace administrativních činností, komunikace s úřady, dodržování termínů a řízení hladkého chodu svěřených procesů
- Správa a tvorba ceníků – dle pokynů a potřeb obchodního oddělení
- Občasná interakce se zahraničními dodavateli (písemně anglicky)
- Pracovní doba částečně flexibilní: pevné jádro 9:00 – 14:00, ideálně 8:00 – 16:00
Očekáváme:
- SŠ/VŠ vzdělání administrativního či ekonomického směru, případně odpovídající praxi
- Praxi v administrativě – praxe ve zdravotnickém nebo kosmetickém oboru výhodou
- Dobrou znalost práce na PC (MS Office), zkušenost se systémy SAP, HELIOS apod. výhodou
- Angličtinu minimálně na úrovni B1, co se porozumění textu týká ideálně B2
- Pozitivní mysl, smysl pro pořádek, zodpovědnost
- Zvládnutý time management, schopnost prioritizovat
Nabízíme:
- Pracovní poměr na HPP
- Nadstandardní nástupní mzdu
- Možnost navýšení mzdy po zapracování
- Půlroční bonusy
- 25 dní dovolené (20 dní + po roce navíc 5 dní)
- Příspěvek na stravování (peněžní)
- Příspěvek na penzijní připojištění (po 1 roce)
- Moderní, individuálně klimatizované kancelářské prostory, příjemné a klidné prostředí
- Stravování na pracovišti
- Výborná obslužnost MHD, možnost parkování hrazeného společností
- Služební notebook
- Možnost částečné práce z domova po zapracování a dohodě
- Teambuildingy, odborná školení a jazykové kurzy hrazené společností
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Informace o pozici
Zaujala vás nabídka?
Zašlete nám svůj životopis
Kliknutím na tlačítko budete přesměrováni na formulář teamio.cz – platformu společnosti LMC s.r.o., IČO: 264 41 381, který je našim partnerem v oblasti zabezpečeného ukládání Vašich osobních údajů a Vašich životopisů a zpracovává pro nás údaje v pozici zpracovatele osobních údajů.
Pokud vás tato nabídka zaujala, můžete nám také zaslat váš strukturovaný životopis emailem na predvyber@predvyber.cz. Budeme vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost. S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor.
Jak společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s., Na Kozačce 1289/7, Vinohrady (Praha 2), 120 00 (dále jen „Správce“) zpracovává Vaše osobní údaje za účelem plnění budoucí smlouvy si můžete přečíst v Zásadách zpracování osobních údajů..
Podobné pozice
Administrativa
Referent/specialista oddělení vyjadřování
Specialista Middle Office (zaškolíme Vás, rozsáhlé benefity a HO možný 3x týdně)
Administrativní specialista/ka
Osobní asistent/ka Partnera v advokátní kanceláři
Specialista zpracování nábytku pro e-shop
Fakturant/ka – administrativní pracovník
Technický specialista – vhodné i pro absolventy
Vedoucí úklidových zaměstnanců pro Prahu a okolí
Administrativní pracovník/fakturant (zkrácený úvazek - 20 hod. týdně)
Obchodník/Account Manager – IT
Plánovací dispečer (7 dní v kanceláři / 7 dní doma)
Zástupce vedoucího čisticí stanice osiv Moravské Budějovice
Interní prodejce (back office)
Back Office Specialist s NJ
Administrativní podpora výroby
Project manager/Obchodní konzultant junior
Koordinátorka firemního chodu - pravá ruka jednatele
Administrátor/ka zpracování veřejných zakázek – zkrácený úvazek