předvýběr.cz
Osobní asistent/ka Partnera v advokátní kanceláři
Zveřejněno 29.09.2025
Pro našeho klienta, největší česko-slovenské advokátní kanceláře s mezinárodní působností, hledáme novou kolegyni/kolegu na pozici Osobní asistent/ka Partnera.
Vaší náplní práce bude:
- komplexní organizační a administrativní podpora Partnera kanceláře
- každodenní zapojení do komunikace a obchodní korespondence s nejdůležitějšími klienty a obchodními partnery kanceláře
- aktivní podpora v oblasti marketingu, obchodních aktivit a business developmentu
- správa osobní agendy, agendy korespondence (včetně DS) a telefonátů
- vedení kalendáře a organizace schůzek s klienty, obchodními partnery i členy vedení kanceláře
- práce s interními systémy (např. CRM, SingleCase aj.), zadávání a správa dat
- úzká spolupráce s oddělením financí
- plnění ad-hoc úkolů dle potřeby a zadání Partnera
- úzká spolupráce s firmami CCS a CSCP – příprava podkladů na schůzky, zapisování nabídek a nových kontaktů
- zajišťování osobních věcí (obědy, dovolené – výběr hotelů, doprava
Očekáváme:
- výborné organizační schopnosti
- zodpovědný přístup k řešení úkolů, pečlivost a diskrétnost
- komunikativní osobnost a profesionální vystupování
- velmi dobrou znalost práce na PC (zejména Word – formátování textu, nastavení číslování, Excel – základní funkce)
- znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni (pro základní orientaci v psaném textu, psaní krátkých emailů, vyřizování telefonických vzkazů apod.)
- SŠ/VŠ vzdělání
Nabízíme:
- práci v prestižní advokátní kanceláři, která svým klientům již přes 20 let poskytuje své služby
- přátelské pracovní prostředí a tým kolegů, kteří Vám pomohou růst
- práci na HPP, plný úvazek
- pomoc při úvodním zaškolení a další interní školení
- finanční ohodnocení dle Vašich zkušeností, roční hodnocení a revize mzdy
- plně hrazenou Multisport kartu
- 25 dní dovolené
- 3 sick days
- příspěvek na penzijní připojištění a životní pojištění
- Hedepy – psychologické konzultace
- podporu vzdělávání
- placenou službu uLékaře (ulekare.cz)
- firemní a týmové akce
- moderní kanceláře: Praha 1 (dobrá dostupnost MHD)
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Informace o pozici
Zaujala vás nabídka?
Zašlete nám svůj životopis
Kliknutím na tlačítko budete přesměrováni na formulář teamio.cz – platformu společnosti LMC s.r.o., IČO: 264 41 381, který je našim partnerem v oblasti zabezpečeného ukládání Vašich osobních údajů a Vašich životopisů a zpracovává pro nás údaje v pozici zpracovatele osobních údajů.
Pokud vás tato nabídka zaujala, můžete nám také zaslat váš strukturovaný životopis emailem na predvyber@predvyber.cz. Budeme vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost. S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor.
Jak společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s., Na Kozačce 1289/7, Vinohrady (Praha 2), 120 00 (dále jen „Správce“) zpracovává Vaše osobní údaje za účelem plnění budoucí smlouvy si můžete přečíst v Zásadách zpracování osobních údajů..
Podobné pozice
Administrativa
Referent/specialista oddělení vyjadřování
Specialista Middle Office (zaškolíme Vás, rozsáhlé benefity a HO možný 3x týdně)
Administrativní specialista/ka
Osobní asistent/ka Partnera v advokátní kanceláři
Specialista zpracování nábytku pro e-shop
Fakturant/ka – administrativní pracovník
Technický specialista – vhodné i pro absolventy
Vedoucí úklidových zaměstnanců pro Prahu a okolí
Administrativní pracovník/fakturant (zkrácený úvazek - 20 hod. týdně)
Obchodník/Account Manager – IT
Plánovací dispečer (7 dní v kanceláři / 7 dní doma)
Zástupce vedoucího čisticí stanice osiv Moravské Budějovice
Interní prodejce (back office)
Back Office Specialist s NJ
Administrativní podpora výroby
Project manager/Obchodní konzultant junior
Koordinátorka firemního chodu - pravá ruka jednatele
Administrátor/ka zpracování veřejných zakázek – zkrácený úvazek