předvýběr.cz
Vedoucí úklidových zaměstnanců pro Prahu a okolí
Zveřejněno 22.09.2025
Pro našeho klienta, společnost nabízející komplexní úklidové služby, hledáme vhodné kandidáty na pozici Vedoucí úklidových zaměstnanců pro Prahu a okolí.
Náplň práce:
- Zodpovědnost za svěřené zakázky – budete mít na starosti hladký chod služeb na přidělených pracovištích
- Práce v terénu – pravidelně navštívíte 15–20 lokalit v Praze a okolí a dohlédnete na průběh prací
- Nábor nových kolegů – hledání a výběr vhodných zaměstnanců bude součástí Vaší agendy
- Administrativa – zhruba 30 % pracovní doby věnujete dokumentům spojeným s nástupy, výstupy, docházkami a objednávkami materiálu
- Vedení týmu – povedete skupinu cca 50 zaměstnanců
- Zajištění materiálu – postaráte se o rozvoz potřebného vybavení na jednotlivá pracoviště
Požadujeme:
- SŠ vzdělání s maturitou
- Řidičský průkaz sk. B aktivní řidič
- Přirozenou autoritu a schopnost efektivně řídit tým
- Odolnost vůči stresu a schopnost si poradit v náročnějších situacích
- Časovou flexibilitu – pracovní doba se přizpůsobuje potřebám jednotlivých středisek
Nabízíme:
- Zázemí stabilní české firmy s více než 27 lety zkušeností a cca 1 800 zaměstnanci
- Plat od 48 300 Kč
- Pružnou pracovní dobu
- Služební automobil, notebook a telefon – vše, co ke své práci potřebujete
- Důkladné zaškolení do oblasti úklidových a speciálních služeb
- Odměny – měsíční, roční a další bonusy
- Stravenky formou stravenkové karty
- 5 týdnů dovolené
- Sick days
- Podporu a spolupráci – nebudete na to sami, kolegové z ostatních oddělení jsou tu pro Vás
- Možnost vzdělávání – odborná školení i rozvoj měkkých dovedností
- Firemní akce – dvakrát ročně se sejdeme i mimo práci, ať už společensky nebo sportovně
- Nástup možný ihned nebo dle dohody
- Místo výkonu práce: Praha a okolí
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Informace o pozici
Zaujala vás nabídka?
Zašlete nám svůj životopis
Kliknutím na tlačítko budete přesměrováni na formulář teamio.cz – platformu společnosti LMC s.r.o., IČO: 264 41 381, který je našim partnerem v oblasti zabezpečeného ukládání Vašich osobních údajů a Vašich životopisů a zpracovává pro nás údaje v pozici zpracovatele osobních údajů.
Pokud vás tato nabídka zaujala, můžete nám také zaslat váš strukturovaný životopis emailem na predvyber@predvyber.cz. Budeme vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost. S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor.
Jak společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s., Na Kozačce 1289/7, Vinohrady (Praha 2), 120 00 (dále jen „Správce“) zpracovává Vaše osobní údaje za účelem plnění budoucí smlouvy si můžete přečíst v Zásadách zpracování osobních údajů..
Podobné pozice
Administrativa
Referent/specialista oddělení vyjadřování
Specialista Middle Office (zaškolíme Vás, rozsáhlé benefity a HO možný 3x týdně)
Administrativní specialista/ka
Osobní asistent/ka Partnera v advokátní kanceláři
Specialista zpracování nábytku pro e-shop
Fakturant/ka – administrativní pracovník
Technický specialista – vhodné i pro absolventy
Vedoucí úklidových zaměstnanců pro Prahu a okolí
Administrativní pracovník/fakturant (zkrácený úvazek - 20 hod. týdně)
Obchodník/Account Manager – IT
Plánovací dispečer (7 dní v kanceláři / 7 dní doma)
Zástupce vedoucího čisticí stanice osiv Moravské Budějovice
Interní prodejce (back office)
Back Office Specialist s NJ
Administrativní podpora výroby
Project manager/Obchodní konzultant junior
Koordinátorka firemního chodu - pravá ruka jednatele
Administrátor/ka zpracování veřejných zakázek – zkrácený úvazek