předvýběr.cz
Administrativní pracovník/fakturant (zkrácený úvazek - 20 hod. týdně)
Zveřejněno 15.07.2025
Pro našeho klienta, mezinárodní spediční firmu zabývající se leteckou, námořní a kamionovou přepravou, logistikou, skladováním, distribucí zboží a celními a stěhovacími službami, hledáme vhodného kandidáta na pozici Administrativní pracovník/fakturant (zkrácený úvazek - 20 hod. týdně).
Co bude Vaším úkolem:
- fakturace (momentálně účetní program Duel od JEŽEK SOFTWARE)
- vytěžování, zpracování a evidence přijatých faktur a účtenek (aplikace ALICE)
- komunikace a spolupráce s externí účetní firmou
- v případě potřeby komunikace se zákazníky a obchodními partnery
- tvorba evidence obchodních případů, příprava podkladů k platbě faktur
Co od Vás očekáváme:
- vzdělání středoškolské s maturitou (ekonomické zaměření výhodou)
- zkušenosti s prací v účetním programu
- praxi na obdobné pozici
- uživatelskou znalost práce na PC – Word, Excel
- základy angličtiny
- organizační a komunikační schopnosti
- smysl pro zodpovědnost, samostatnost i schopnost týmové práce
- trestní bezúhonnost
- řidičský průkaz sk. B výhodou
Co Vám můžeme nabídnout:
- práci na HPP – zkrácený úvazek (20 hodin týdně) - v zázemí zavedené mezinárodní společnosti
- jednosměnný pracovní provoz
- přátelský pracovní kolektiv
- odpovídající finanční ohodnocení
- příspěvek na stravování
- 4 týdny dovolené
- firemní akce
- nástup ideálně od září
- místo výkonu práce Praha – Letiště Ruzyně
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Informace o pozici
Zaujala vás nabídka?
Zašlete nám svůj životopis
Kliknutím na tlačítko budete přesměrováni na formulář teamio.cz – platformu společnosti LMC s.r.o., IČO: 264 41 381, který je našim partnerem v oblasti zabezpečeného ukládání Vašich osobních údajů a Vašich životopisů a zpracovává pro nás údaje v pozici zpracovatele osobních údajů.
Pokud vás tato nabídka zaujala, můžete nám také zaslat váš strukturovaný životopis emailem na predvyber@predvyber.cz. Budeme vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost. S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor.
Jak společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s., Na Kozačce 1289/7, Vinohrady (Praha 2), 120 00 (dále jen „Správce“) zpracovává Vaše osobní údaje za účelem plnění budoucí smlouvy si můžete přečíst v Zásadách zpracování osobních údajů..
Podobné pozice
Administrativa
Administrativní podpora projektového oddělení
Referent/ka Odboru územního plánování
Administrativní pracovník/fakturant (zkrácený úvazek - 20 hod. týdně)
D2C Market place specialista
Obchodní referent/ka
Referent/ka správy majetku
Project manager/Obchodní konzultant junior
Administrativní pracovník správy mýta - zákaznický servis
Recepční/office manažer
Administrátor/ Obchodník e-shopu
Recepční / asistentka
Administrátor zpracování nabídek
Zástupce vedoucího čisticí stanice osiv Moravské Budějovice
Back Office Specialist s NJ
Obchodní referent/ka - Vysočany
Administrativní pracovník s přesahem do účetnictví
Pracovník/ce v Order managementu/Logistik
Grantový manažer pro výzkumné centrum
Interní prodejce (back office)
Referent/ka rozpočtu
Office manager