předvýběr.cz

Administrativní a provozní referent / referentka

Zveřejněno 11.11.2025


Pro našeho klienta, společnost, která zajišťuje prodej a servis baterií v oblasti staničních, trakčních, železničních a solárních Pb, NiCd a Li-ION akumulátorů, hledáme vhodné kandidáty na pozici Administrativní a provozní referent / referentka

Hlavní odpovědnosti a činnosti:

  • Administrativní podpora provozu FVE – zadávání objednávek, zajištění skladové evidence - naskladnění a vyskladnění zboží
  • Evidence přijatých faktur, jejich kontrola a předání ke zpracování
  • Vedení firemní pokladny, evidence hotovostních transakcí
  • Evidence a sledování záznamů o firemních vozidlech, pojištění vozidel
  • Správa reklamních předmětů – přehled, výdej, doplňování
  • Evidence BOZP vybavení – pracovní oděvy, nářadí, pomůcky; vedení předávacích protokolů
  • Organizace týdenní porady a zápisů z porady společnosti a sledování úkolů
  • Administrace systému Intrastat – zadávání a kontrola údajů
  • Evidence energií – spotřeby, přehledy, pravidelná aktualizace
  • Péče o prostředí firmy – spolupráce při údržbě zahrady, květin a rostlin v kancelářích, zajištění čistoty a provozu kuchyňky
  • Příprava zasedací místnosti a prostředí pro schůzky s partnery (úklid, káva, občerstvení)
  • Spolupráce s ostatními odděleními a podpora administrativních činností dle pokynů nadřízeného

Požadujeme:

  • Středoškolské vzdělání s maturitou – ekonomického zaměření
  • Znalost práce na PC (MS Office)
  • znalost anglického nebo německého jazyka (písmem)
  • Časovou flexibilitu a samostatnost
  • Řidičský průkaz sk. B
  • Trestní bezúhonnost

Nabízíme:

  • Práci na hlavní pracovní poměr s možností zkráceného úvazku ( v případě zkráceného úvazku pracovní doba od 7:30 do 14:30 h )
  • Atraktivní platové ohodnocení 37 000 – 40 000 Kč
  • 13. a 14. plat
  • 25 dní dovolené
  • Stravenkový paušál
  • Příspěvek na penzijní připojištění
  • Zázemí stabilní a úspěšné společnosti
  • Možnost nástupu ihned
  • Místo výkonu práce: Plzeň

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!

Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.


Informace o pozici

Region:
Plzeň-město
Typ pracovního poměru:
Práce na plný úvazek
Benefity:
Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, 13. plat
Platové rozmezí:
37 000 - 40 000 Kč/měsíc
Požadované vzdělání:
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Zaujala vás nabídka?

Zašlete nám svůj životopis
Kliknutím na tlačítko budete přesměrováni na formulář teamio.cz – platformu společnosti LMC s.r.o., IČO: 264 41 381, který je našim partnerem v oblasti zabezpečeného ukládání Vašich osobních údajů a Vašich životopisů a zpracovává pro nás údaje v pozici zpracovatele osobních údajů.

Pokud vás tato nabídka zaujala, můžete nám také zaslat váš strukturovaný životopis emailem na predvyber@predvyber.cz. Budeme vás v nejbližší době kontaktovat.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost. S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor.

Jak společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s., Na Kozačce 1289/7, Vinohrady (Praha 2), 120 00 (dále jen „Správce“) zpracovává Vaše osobní údaje za účelem plnění budoucí smlouvy si můžete přečíst v Zásadách zpracování osobních údajů..