předvýběr.cz

Technicko-provozní koordinátor/ka – převážně REMOTE

Published 31.07.2025


Pro našeho klienta, společnost, která je systémovým integrátorem v oblasti průmyslové automatizace, hledáme vhodné kandidáty na pozici Technicko-provozní koordinátor/ka – převážně REMOTE.

Hledáme někoho, kdo zvládne řídit administrativní i provozní záležitosti v rámci projektů a zároveň se nezalekne technického zadání. Nehledáme jen administrativního pracovníka, nemusíte však být hotový technický specialista – hledáme někoho, kdo má k technice blízko, přemýšlí v souvislostech, umí si poradit a posouvá věci kupředu.

Co bude vaší náplní práce?

  • Zajištění a koordinace back office – administrativa, provozní podpora, komunikace napříč týmem
  • Práce s technickou dokumentací – orientace ve výkresech, dohledání a objednání dílů
  • Administrativní podpora projektů – zpracování kalkulací a nabídek dle zadání technického experta a jejich odeslání zákazníkovi
  • Operativní plánování projektů – personální zajištění, komunikace s pracovníky, ubytování, doprava (letenky, jízdenky), evidence odpracovaných hodin
  • Komunikace se zákazníky a dodavateli
  • Příprava a zpracování reportů, vyhodnocení výsledků
  • Sledování rizik projektů – vyhodnocení situací, návrh řešení, hlídání termínů a nákladů
  • Aktivní podíl na rozvoji a zlepšování interních procesů

Koho hledáme a co se vám u nás bude hodit?

  • Praktického člověka s technickým myšlením, organizačními schopnostmi a tahem na branku
  • Zkušenosti s technickými výkresy výhodou, ale nikoli podmínkou
  • Samostatnost, odpovědnost, schopnost hledat řešení
  • Znalost práce na PC – Word, Excel, Outlook, PowerPoint
  • Komunikativnost, logické uvažování, základní analytické dovednosti
  • Aktivní znalost AJ nebo NJ
  • Flexibilní osobnost s chutí se učit a růst s námi
  • Hledáme někoho, kdo firmu vnímá jako svou a má zájem o dlouhodobou spolupráci

Co nabízíme?

  • Zajímavou a různorodou práci v oblasti automatizace a robotizace
  • Flexibilní formu spolupráce odpovídající vašim potřebám
  • Převážně práci z domova (remote)
  • Přátelský tým, který vám kryje záda
  • Prostor pro vlastní iniciativu, vzdělávání a profesní růst
  • Zázemí v Dačicích

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!

Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.


Position Info

Workplace location:
Jindřichův Hradec
Type of employment:
Práce na plný úvazek
Benefits:
Vzdělávací kurzy, školení, Práce převážně z domova
Required Education:
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Are you interested in an offer?

Send us your CV
By clicking on the button you will be redirected to the teamio.cz form, which is our partner in the field of secure storage of your personal data and your CVs.

If you are interested in this offer, you can also send us your structured CV by email to predvyber@predvyber.cz. We will contact you shortly.

The company PŘEDVÝBĚR.CZ a.s. reserves the right not to contact candidates who do not meet the above requirements.

The advantage of working with us is speed. You only have a telephone interview with our consultants.

How the company PŘEDVÝBĚR.CZ a.s., Na Kozačce 1289/7, Vinohrady (Prague 2), 120 00 (hereinafter 'Administrator') processes your personal data in order to fulfill the future contract, you can read in Privacy Policy..