předvýběr.cz
Recepční / asistentka
Published 07.07.2025
Pro našeho klienta, společnost, která je dodavatelem produktů pro potravinářský průmysl, hledáme vhodné kandidáty na pozici Recepční / asistentka.
Náplň práce:
- Zajištění chodu recepce a kanceláře, včetně péče o návštěvy
- Administrativní podpora celého týmu
- Objednávání občerstvení, kancelářských potřeb a dalšího vybavení
- Příjem a evidence došlé i odchozí pošty
- Zpracování přijatých faktur
- Inventarizace majetku
- Organizace firemních eventů
- Zajištění rezervací (letenky, hotely, restaurace, taxi)
Požadujeme:
- SŠ/VŠ vzdělání
- Předchozí zkušenosti na obdobné administrativní pozici výhodou, nikoliv podmínkou
- Znalost anglického nebo německého jazyka na základní komunikativní úrovni
- Řidičský průkaz sk. B
- Dobré uživatelské znalosti MS Office (Word, Excel, Outlook)
- Dobré organizační a komunikační dovednosti
- Samostatný a proaktivní přístup
Nabízíme:
- Mzdové ohodnocení 40 000 – 42 000 Kč
- 5 týdnů dovolené + sick days
- Přátelský kolektiv a rodinná firemní atmosféra
- Místo výkonu práce: Praha 10 – Vršovice
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Position Info
Are you interested in an offer?
Send us your CV
By clicking on the button you will be redirected to the teamio.cz form, which is our partner in the field of secure storage of your personal data and your CVs.
If you are interested in this offer, you can also send us your structured CV by email to predvyber@predvyber.cz. We will contact you shortly.
The company PŘEDVÝBĚR.CZ a.s. reserves the right not to contact candidates who do not meet the above requirements.
The advantage of working with us is speed. You only have a telephone interview with our consultants.
How the company PŘEDVÝBĚR.CZ a.s., Na Kozačce 1289/7, Vinohrady (Prague 2), 120 00 (hereinafter 'Administrator') processes your personal data in order to fulfill the future contract, you can read in Privacy Policy..
Similar positions
Administrativa
Obchodní referent/ka
Referent/ka správy majetku
Project manager/Obchodní konzultant junior
Administrativní pracovník správy mýta - zákaznický servis
Recepční/office manažer
Administrátor/ Obchodník e-shopu
Recepční / asistentka
Administrativní podpora projektového oddělení
Administrátor zpracování nabídek
Zástupce vedoucího čisticí stanice osiv Moravské Budějovice
Back Office Specialist s NJ
Obchodní referent/ka - Vysočany
Administrativní pracovník s přesahem do účetnictví
Pracovník/ce v Order managementu/Logistik
Grantový manažer pro výzkumné centrum
Interní prodejce (back office)
Referent/ka rozpočtu
Office manager
Referent/ka nákupu