předvýběr.cz
Referent/ka rozpočtu
Published 16.06.2025
Pro našeho klienta, ústřední orgán státní správy, v jehož působnosti je ochrana průmyslového vlastnictví, hledáme vhodné kandidáty na pozici Referent/ka rozpočtu.
Náplň práce:
- příprava, implementace a vyhodnocení plnění rozpočtu úřadu, včetně výkonu funkce zástupce správce rozpočtu v rámci zákonného systému finanční kontroly
- zpracování návrhu rozpočtu a závěrečného účtu, správa programového financování, příprava rozpočtových opatření, včetně komunikace s Integrovaným informačním systémem státní pokladny
- generování a správa nároků z nespotřebovaných výdajů
- zajišťování kontroly čerpání fondu kulturních a sociálních potřeb v souladu s příslušnými právními předpisy, včetně výpočtu přídělů finančních prostředků do fondu
- zajišťování statistického výkaznictví pro Český statistický úřad
- zpracovávání kalkulací cen produktů a služeb Úřadu
- schvalování hotovostních výdajů, včetně následného vyúčtování, a dále návrhů uzavíraných smluv a ostatních účetních dokladů z hlediska rozpočtu.
Požadujeme:
- vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu
- zařazení zaměstnance s dosaženým nižším vzděláním se řídí § 3 a 4 nařízení vlády č. 341/2017 Sb. (dochází k odečtení části započitatelné praxe)
- praxi v rozpočtové organizaci a znalost základních předpisů upravujících rozpočtování, finanční kontrolu a hospodaření s majetkem v organizačních složkách státu
- spolehlivost, pečlivost a samostatnost
- ochotu učit se novým věcem
- znalost práce s PC
Nabízíme:
- práci na hlavní pracovní poměr na dobu neurčitou
- platové zařazení podle přílohy č. 1 nařízení vlády č. 341/2017 Sb., ve znění pozdějších předpisů (13. platová třída)
- možnost dalšího vzdělávání (vzdělávací kurzy, školení, jazykové kurzy, Institut průmyslověprávní výchovy)
- bonusy: závodní stravování, příspěvek na stravování, rekreaci, sportovní aktivity, rehabilitace nebo penzijní připojištění nebo dlouhodobý investiční produkt, rekreační zařízení v Lužických horách, 5 týdnů dovolené/rok, 5 dnů sick-days/rok
- příjemné pracovní prostředí
- lokalita: Praha 6 – Bubeneč
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s, sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Position Info
Are you interested in an offer?
Send us your CV
By clicking on the button you will be redirected to the teamio.cz form, which is our partner in the field of secure storage of your personal data and your CVs.
If you are interested in this offer, you can also send us your structured CV by email to predvyber@predvyber.cz. We will contact you shortly.
The company PŘEDVÝBĚR.CZ a.s. reserves the right not to contact candidates who do not meet the above requirements.
The advantage of working with us is speed. You only have a telephone interview with our consultants.
How the company PŘEDVÝBĚR.CZ a.s., Na Kozačce 1289/7, Vinohrady (Prague 2), 120 00 (hereinafter 'Administrator') processes your personal data in order to fulfill the future contract, you can read in Privacy Policy..
Similar positions
Administrativa
Referent/ka rozpočtu
Office manager
Office Manager - zemědělství
Odborný referent/ka - oddělení elektrotechniky
Office Manager – poloviční úvazek
Obchodní referent/ka
Administrativní podpora s maďarským a českým jazykem
Asistent/ka vedení společnosti
Project Administration Coordinator
Pracovník správy nemovitostí (evidence a vymáhání plateb)
Asistent/ka nákupu techniky - vhodné i pro absolventy
Referent/ka odboru správy majetku města (NÁBOROVÝ PŘÍSPĚVEK 80 000 Kč)
Referent/ka Odboru územního plánování
Sales support
Office Administrator/Týmová asistentka
Teamleader call centra
Referent/ka nákupu
Personální konzultant/ka - získej praxi v HR (HPP i brigáda)
Office asistent/ka
Administrativní podpora
DISPEČER DOPRAVY – administrativní podpora & plánování tras