předvýběr.cz
Referent/ka správy majetku
Published 09.07.2025
Obecní úřad Kamenice přijme do svého týmu nového kolegu nebo kolegyni na pracovní pozici referent(ka) správy majetku. Hledáme spolehlivého a samostatného člověka, který se bude podílet na správě a provozu majetku obce a dalších agendách s tím spojených.
Náplň práce:
- Příprava materiálů a podkladů pro jednání rady a zastupitelstva obce
- Spolupráce při realizaci výběrových řízení (zejména neinvestičního charakteru)
- Evidence a agenda odpadového hospodářství – smlouvy, výkazy, komunikace se svozovou firmou
- Správa veřejného osvětlení a vodohospodářské infrastruktury obce
- Údržba a správa dětských hřišť, sportovišť a ostatního obecního majetku
- Evidence a správa nájemních smluv na hrobová místa
- Podklady pro nájemní smlouvy k reklamním plochám a tabulím na obecních pozemcích a veřejném osvětlení
- Pojištění nemovitého i movitého majetku obce
- Organizační a technická podpora chodu odboru
Požadujeme:
- Zákonné požadavky: Úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, popř. fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt, dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná, ovládá jednací jazyk a splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem
- Minimálně středoškolské vzdělání s maturitou, případně vyšší odborné vzdělání
- Základní orientaci v oblasti majetkové správy a veřejné správy (praxe výhodou)
- Dobrou znalost práce na PC (MS Office)
- Spolehlivost, samostatnost, pečlivost a organizační schopnosti
- Komunikační dovednosti a schopnost spolupráce v týmu
- Řidičský průkaz sk. B
Nabízíme:
- Pracovní poměr na dobu neurčitou se zkušební dobou 3 měsíce
- Platové zařazení dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. – 9. platová třída, možnost přiznání osobního příplatku
- Stabilní zaměstnání ve veřejné správě
- Možnost podílet se na správě a rozvoji obce
- Benefity, jako:
- Dovolená 25 dní
- Sick days
- Flexibilní pracovní doba
- Stravenky
- Odborná školení hrazené úřadem
- Notebook, telefon
- Možnost práce z domova po předchozí domluvě s nadřízeným
- Místo výkonu práce Kamenice
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Position Info
Are you interested in an offer?
Send us your CV
By clicking on the button you will be redirected to the teamio.cz form, which is our partner in the field of secure storage of your personal data and your CVs.
If you are interested in this offer, you can also send us your structured CV by email to predvyber@predvyber.cz. We will contact you shortly.
The company PŘEDVÝBĚR.CZ a.s. reserves the right not to contact candidates who do not meet the above requirements.
The advantage of working with us is speed. You only have a telephone interview with our consultants.
How the company PŘEDVÝBĚR.CZ a.s., Na Kozačce 1289/7, Vinohrady (Prague 2), 120 00 (hereinafter 'Administrator') processes your personal data in order to fulfill the future contract, you can read in Privacy Policy..
Similar positions
Administrativa
Obchodní referent/ka
Referent/ka správy majetku
Project manager/Obchodní konzultant junior
Administrativní pracovník správy mýta - zákaznický servis
Recepční/office manažer
Administrátor/ Obchodník e-shopu
Recepční / asistentka
Administrativní podpora projektového oddělení
Administrátor zpracování nabídek
Zástupce vedoucího čisticí stanice osiv Moravské Budějovice
Back Office Specialist s NJ
Obchodní referent/ka - Vysočany
Administrativní pracovník s přesahem do účetnictví
Pracovník/ce v Order managementu/Logistik
Grantový manažer pro výzkumné centrum
Interní prodejce (back office)
Referent/ka rozpočtu
Office manager
Referent/ka nákupu