předvýběr.cz
Pracovník backoffice/Administrativní podpora
Published 17.07.2025
Pro našeho klienta, mezinárodní společnost, která u nás v oblasti chladící techniky, působí, již od roku 1991, hledáme vhodné kandidáty na pozici Pracovník backoffice/Administrativní podpora.
Náplň práce:
- Administrativní činnost v systému skladového hospodářství společnosti
- Zákaznický servis v sídle společnosti a prostřednictvím e-shopu
- Příprava a komunikace nabídek zákazníkům
- Zpracování objednávek od odběratelů / zákazníků, příprava dodacích listů
- Administrativní příjem a komunikace se zákazníky i dodavateli
- Aktivní podpora obchodního týmu
- Správa skladových zásob v informačním systému
- Provádění svěřených kontrol v informačním systému
Požadujeme:
- Zkušenosti v oblasti administrativy v malé či střední firmě
- Anglický jazyk (výhodou)
- Velmi dobrou znalost práce na PC
- Řidičský průkaz sk. B
- Časovou flexibilitu, samostatnost, spolehlivost a pečlivost
- Příjemné, pro-zákaznicky orientované, vystupování
Nabízíme:
- Práci na HPP
- Zaměstnání ve stabilní společnosti
- Jednosměnný provoz a příjemný, pracovní tým
- Příspěvek na stravování, notebook, telefon
- Kvalitní zaškolení a možnost dalšího profesního růstu
- Místo výkonu práce: Praha – Nupaky
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Position Info
Are you interested in an offer?
Send us your CV
By clicking on the button you will be redirected to the teamio.cz form, which is our partner in the field of secure storage of your personal data and your CVs.
If you are interested in this offer, you can also send us your structured CV by email to predvyber@predvyber.cz. We will contact you shortly.
The company PŘEDVÝBĚR.CZ a.s. reserves the right not to contact candidates who do not meet the above requirements.
The advantage of working with us is speed. You only have a telephone interview with our consultants.
How the company PŘEDVÝBĚR.CZ a.s., Na Kozačce 1289/7, Vinohrady (Prague 2), 120 00 (hereinafter 'Administrator') processes your personal data in order to fulfill the future contract, you can read in Privacy Policy..
Similar positions
Administrativa
Obchodník z kanceláře
Pracovník backoffice/Administrativní podpora
Asistent/ka
Fortinet Sales Specialist
Administrativní podpora projektového oddělení
Referent/ka Odboru územního plánování
Administrativní pracovník/fakturant (zkrácený úvazek - 20 hod. týdně)
D2C Market place specialista
Obchodní referent/ka
Referent/ka správy majetku
Project manager/Obchodní konzultant junior
Administrativní pracovník správy mýta - zákaznický servis
Recepční/office manažer
Administrátor/ Obchodník e-shopu
Recepční / asistentka
Administrátor zpracování nabídek
Zástupce vedoucího čisticí stanice osiv Moravské Budějovice
Back Office Specialist s NJ
Administrativní pracovník s přesahem do účetnictví
Pracovník/ce v Order managementu/Logistik
Grantový manažer pro výzkumné centrum
Interní prodejce (back office)