předvýběr.cz
Specialista Middle Office (zaškolíme Vás, rozsáhlé benefity a HO možný 3x týdně)
Published 02.10.2025
Pro našeho významného klienta, společnost, která rozsvěcí domovy a je součástí silné skupiny, je dodavatelem elektřiny a plynu v České republice a na Slovensku, hledáme novou kolegyni či kolegu na pozici Specialista Middle Office. Velikost a síla skupiny je pro zaměstnance zárukou stabilního zázemí.
Náplň práce:
- Administrativní podpora přidělených Key Account Managerů (jedná se o administrativu, nikoliv o navolávání hovorů apod.).
- Podpora při tvorbě smluvní dokumentace.
- Příprava podkladů pro internetové aukce.
- Přebírání a vyřizování požadavků zákazníků ve svěřeném segmentu.
- Komunikace s ostatními odděleními v návaznosti na požadavky zákazníků.
- Zadávání a správa nákupních požadavků.
- Zpracování zákaznických smluv - příjem, kontrola a jejich další zpracování.
Požadujeme:
- SŠ vzdělání s maturitou (pozice je vhodná i pro absolventy SŠ/VŠ).
- Samostatnost a schopnost vidět věci v souvislostech.
- Proaktivitu a silné komunikativní dovednosti.
- Smysl pro detail a týmovost – bez nich by to u nás nešlo.
- Analytické myšlení a hledání prostoru pro inovace.
- Znalost ZIS/CRM je výhodou, ale zvládneme i doučit.
- Zkušenosti z oblasti energetiky mohou být výhodou, ale nejsou v tomto případě podmínkou.
Nabízíme:
- Za Vaši práci Vás čeká nejen měsíční odměna, ale i roční bonusy závislé na výsledcích společnosti a Vašem pracovním nasazení.
- Snažíme se, aby naše kancelář byla příjemným místem, kde se nám dobře pracuje. Proto jsme v roce 2023 otevřeli nově zrekonstruované moderní kanceláře, jejichž součástí je i samostatný prostor na stravování.
- Na pracovišti je pro nás důležitá přátelská atmosféra. Protože práce není všechno, rádi spolu podnikáme různé akce, třeba společnou grilovačku, herní turnaje, degustace apod.
- Všem našim zaměstnancům nabízíme širokou škálu firemních benefitů. Přispíváme na roční kupon MHD, na penzijní či životní pojištění, na Multisport kartu, na cestovní pojištění (a to i pro rodinu), nabízíme volnočasové poukázky, samozřejmostí je 5 týdnů dovolené, sick days a příspěvek na stravování.
- Zaměstnanci společnosti si také mohou sjednat výhodnější mobilní tarif nebo využít speciální zaměstnanecké ceny elektřiny a plynu.
- Snažíme se podporovat osobní i profesní rozvoj našich zaměstnanců formou různých školení, kurzů a workshopů.
- Možnost kariérního růstu.
- Pružnou pracovní dobu: pevná část 09:00 – 16:00 hod., zbytek flexibilně.
- Práci z domova (home office) možnou 3x týdně.
- Pracovní smlouvu na dobu neurčitou.
- Nástup možný ihned či dle domluvy.
- Místo výkonu práce: Praha 1 (s výbornou dostupností MHD).
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Position Info
Are you interested in an offer?
Send us your CV
By clicking on the button you will be redirected to the teamio.cz form, which is our partner in the field of secure storage of your personal data and your CVs.
If you are interested in this offer, you can also send us your structured CV by email to predvyber@predvyber.cz. We will contact you shortly.
The company PŘEDVÝBĚR.CZ a.s. reserves the right not to contact candidates who do not meet the above requirements.
The advantage of working with us is speed. You only have a telephone interview with our consultants.
How the company PŘEDVÝBĚR.CZ a.s., Na Kozačce 1289/7, Vinohrady (Prague 2), 120 00 (hereinafter 'Administrator') processes your personal data in order to fulfill the future contract, you can read in Privacy Policy..
Similar positions
Administrativa
Referent/specialista oddělení vyjadřování
Specialista Middle Office (zaškolíme Vás, rozsáhlé benefity a HO možný 3x týdně)
Administrativní specialista/ka
Osobní asistent/ka Partnera v advokátní kanceláři
Specialista zpracování nábytku pro e-shop
Fakturant/ka – administrativní pracovník
Technický specialista – vhodné i pro absolventy
Vedoucí úklidových zaměstnanců pro Prahu a okolí
Administrativní pracovník/fakturant (zkrácený úvazek - 20 hod. týdně)
Obchodník/Account Manager – IT
Plánovací dispečer (7 dní v kanceláři / 7 dní doma)
Zástupce vedoucího čisticí stanice osiv Moravské Budějovice
Interní prodejce (back office)
Back Office Specialist s NJ
Administrativní podpora výroby
Project manager/Obchodní konzultant junior
Koordinátorka firemního chodu - pravá ruka jednatele