předvýběr.cz
Vedoucí úklidových zaměstnanců pro Prahu a okolí
Published 22.09.2025
Pro našeho klienta, společnost nabízející komplexní úklidové služby, hledáme vhodné kandidáty na pozici Vedoucí úklidových zaměstnanců pro Prahu a okolí.
Náplň práce:
- Zodpovědnost za svěřené zakázky – budete mít na starosti hladký chod služeb na přidělených pracovištích
- Práce v terénu – pravidelně navštívíte 15–20 lokalit v Praze a okolí a dohlédnete na průběh prací
- Nábor nových kolegů – hledání a výběr vhodných zaměstnanců bude součástí Vaší agendy
- Administrativa – zhruba 30 % pracovní doby věnujete dokumentům spojeným s nástupy, výstupy, docházkami a objednávkami materiálu
- Vedení týmu – povedete skupinu cca 50 zaměstnanců
- Zajištění materiálu – postaráte se o rozvoz potřebného vybavení na jednotlivá pracoviště
Požadujeme:
- SŠ vzdělání s maturitou
- Řidičský průkaz sk. B aktivní řidič
- Přirozenou autoritu a schopnost efektivně řídit tým
- Odolnost vůči stresu a schopnost si poradit v náročnějších situacích
- Časovou flexibilitu – pracovní doba se přizpůsobuje potřebám jednotlivých středisek
Nabízíme:
- Zázemí stabilní české firmy s více než 27 lety zkušeností a cca 1 800 zaměstnanci
- Plat od 48 300 Kč
- Pružnou pracovní dobu
- Služební automobil, notebook a telefon – vše, co ke své práci potřebujete
- Důkladné zaškolení do oblasti úklidových a speciálních služeb
- Odměny – měsíční, roční a další bonusy
- Stravenky formou stravenkové karty
- 5 týdnů dovolené
- Sick days
- Podporu a spolupráci – nebudete na to sami, kolegové z ostatních oddělení jsou tu pro Vás
- Možnost vzdělávání – odborná školení i rozvoj měkkých dovedností
- Firemní akce – dvakrát ročně se sejdeme i mimo práci, ať už společensky nebo sportovně
- Nástup možný ihned nebo dle dohody
- Místo výkonu práce: Praha a okolí
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Position Info
Are you interested in an offer?
Send us your CV
By clicking on the button you will be redirected to the teamio.cz form, which is our partner in the field of secure storage of your personal data and your CVs.
If you are interested in this offer, you can also send us your structured CV by email to predvyber@predvyber.cz. We will contact you shortly.
The company PŘEDVÝBĚR.CZ a.s. reserves the right not to contact candidates who do not meet the above requirements.
The advantage of working with us is speed. You only have a telephone interview with our consultants.
How the company PŘEDVÝBĚR.CZ a.s., Na Kozačce 1289/7, Vinohrady (Prague 2), 120 00 (hereinafter 'Administrator') processes your personal data in order to fulfill the future contract, you can read in Privacy Policy..
Similar positions
Administrativa
Referent majetkové správy
Referent/specialista oddělení vyjadřování
Specialista Middle Office (zaškolíme Vás, rozsáhlé benefity a HO možný 3x týdně)
Administrativní specialista/ka
Osobní asistent/ka Partnera v advokátní kanceláři
Specialista zpracování nábytku pro e-shop
Fakturant/ka – administrativní pracovník
Technický specialista – vhodné i pro absolventy
Vedoucí úklidových zaměstnanců pro Prahu a okolí
Administrativní pracovník/fakturant (zkrácený úvazek - 20 hod. týdně)
Obchodník/Account Manager – IT
Plánovací dispečer (7 dní v kanceláři / 7 dní doma)
Zástupce vedoucího čisticí stanice osiv Moravské Budějovice
Interní prodejce (back office)
Back Office Specialist s NJ
Administrativní podpora výroby
Project manager/Obchodní konzultant junior