předvýběr.cz
Administrativní specialista/ka
Published 02.10.2025
Pro našeho klienta, obchodní společnost, která se zabývá spotřebním materiálem v oblasti desinfekce, hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Administrativní specialista/ka.
Náplň práce:
- Administrativní agenda spojená se soutěžemi a zakázkami (studium zadání, koordinace podkladů v týmu, příprava a kompletace nabídek, kontrola správnosti)
- Práce s databázemi, dokumenty a firemním softwarem
- Koordinace a organizace administrativních činností, komunikace s úřady, dodržování termínů a řízení hladkého chodu svěřených procesů
- Správa a tvorba ceníků – dle pokynů a potřeb obchodního oddělení
- Občasná interakce se zahraničními dodavateli (písemně anglicky)
- Pracovní doba částečně flexibilní: pevné jádro 9:00 – 14:00, ideálně 8:00 – 16:00
Očekáváme:
- SŠ/VŠ vzdělání administrativního či ekonomického směru, případně odpovídající praxi
- Praxi v administrativě – praxe ve zdravotnickém nebo kosmetickém oboru výhodou
- Dobrou znalost práce na PC (MS Office), zkušenost se systémy SAP, HELIOS apod. výhodou
- Angličtinu minimálně na úrovni B1, co se porozumění textu týká ideálně B2
- Pozitivní mysl, smysl pro pořádek, zodpovědnost
- Zvládnutý time management, schopnost prioritizovat
Nabízíme:
- Pracovní poměr na HPP
- Nadstandardní nástupní mzdu
- Možnost navýšení mzdy po zapracování
- Půlroční bonusy
- 25 dní dovolené (20 dní + po roce navíc 5 dní)
- Příspěvek na stravování (peněžní)
- Příspěvek na penzijní připojištění (po 1 roce)
- Moderní, individuálně klimatizované kancelářské prostory, příjemné a klidné prostředí
- Stravování na pracovišti
- Výborná obslužnost MHD, možnost parkování hrazeného společností
- Služební notebook
- Možnost částečné práce z domova po zapracování a dohodě
- Teambuildingy, odborná školení a jazykové kurzy hrazené společností
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Position Info
Are you interested in an offer?
Send us your CV
By clicking on the button you will be redirected to the teamio.cz form, which is our partner in the field of secure storage of your personal data and your CVs.
If you are interested in this offer, you can also send us your structured CV by email to predvyber@predvyber.cz. We will contact you shortly.
The company PŘEDVÝBĚR.CZ a.s. reserves the right not to contact candidates who do not meet the above requirements.
The advantage of working with us is speed. You only have a telephone interview with our consultants.
How the company PŘEDVÝBĚR.CZ a.s., Na Kozačce 1289/7, Vinohrady (Prague 2), 120 00 (hereinafter 'Administrator') processes your personal data in order to fulfill the future contract, you can read in Privacy Policy..
Similar positions
Administrativa
Referent majetkové správy
Referent/specialista oddělení vyjadřování
Specialista Middle Office (zaškolíme Vás, rozsáhlé benefity a HO možný 3x týdně)
Administrativní specialista/ka
Osobní asistent/ka Partnera v advokátní kanceláři
Specialista zpracování nábytku pro e-shop
Fakturant/ka – administrativní pracovník
Technický specialista – vhodné i pro absolventy
Vedoucí úklidových zaměstnanců pro Prahu a okolí
Administrativní pracovník/fakturant (zkrácený úvazek - 20 hod. týdně)
Obchodník/Account Manager – IT
Plánovací dispečer (7 dní v kanceláři / 7 dní doma)
Zástupce vedoucího čisticí stanice osiv Moravské Budějovice
Interní prodejce (back office)
Back Office Specialist s NJ
Administrativní podpora výroby
Project manager/Obchodní konzultant junior