předvýběr.cz
Osobní asistent/ka Partnera v advokátní kanceláři
Published 29.09.2025
Pro našeho klienta, největší česko-slovenské advokátní kanceláře s mezinárodní působností, hledáme novou kolegyni/kolegu na pozici Osobní asistent/ka Partnera.
Vaší náplní práce bude:
- komplexní organizační a administrativní podpora Partnera kanceláře
- každodenní zapojení do komunikace a obchodní korespondence s nejdůležitějšími klienty a obchodními partnery kanceláře
- aktivní podpora v oblasti marketingu, obchodních aktivit a business developmentu
- správa osobní agendy, agendy korespondence (včetně DS) a telefonátů
- vedení kalendáře a organizace schůzek s klienty, obchodními partnery i členy vedení kanceláře
- práce s interními systémy (např. CRM, SingleCase aj.), zadávání a správa dat
- úzká spolupráce s oddělením financí
- plnění ad-hoc úkolů dle potřeby a zadání Partnera
- úzká spolupráce s firmami CCS a CSCP – příprava podkladů na schůzky, zapisování nabídek a nových kontaktů
- zajišťování osobních věcí (obědy, dovolené – výběr hotelů, doprava
Očekáváme:
- výborné organizační schopnosti
- zodpovědný přístup k řešení úkolů, pečlivost a diskrétnost
- komunikativní osobnost a profesionální vystupování
- velmi dobrou znalost práce na PC (zejména Word – formátování textu, nastavení číslování, Excel – základní funkce)
- znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni (pro základní orientaci v psaném textu, psaní krátkých emailů, vyřizování telefonických vzkazů apod.)
- SŠ/VŠ vzdělání
Nabízíme:
- práci v prestižní advokátní kanceláři, která svým klientům již přes 20 let poskytuje své služby
- přátelské pracovní prostředí a tým kolegů, kteří Vám pomohou růst
- práci na HPP, plný úvazek
- pomoc při úvodním zaškolení a další interní školení
- finanční ohodnocení dle Vašich zkušeností, roční hodnocení a revize mzdy
- plně hrazenou Multisport kartu
- 25 dní dovolené
- 3 sick days
- příspěvek na penzijní připojištění a životní pojištění
- Hedepy – psychologické konzultace
- podporu vzdělávání
- placenou službu uLékaře (ulekare.cz)
- firemní a týmové akce
- moderní kanceláře: Praha 1 (dobrá dostupnost MHD)
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Position Info
Are you interested in an offer?
Send us your CV
By clicking on the button you will be redirected to the teamio.cz form, which is our partner in the field of secure storage of your personal data and your CVs.
If you are interested in this offer, you can also send us your structured CV by email to predvyber@predvyber.cz. We will contact you shortly.
The company PŘEDVÝBĚR.CZ a.s. reserves the right not to contact candidates who do not meet the above requirements.
The advantage of working with us is speed. You only have a telephone interview with our consultants.
How the company PŘEDVÝBĚR.CZ a.s., Na Kozačce 1289/7, Vinohrady (Prague 2), 120 00 (hereinafter 'Administrator') processes your personal data in order to fulfill the future contract, you can read in Privacy Policy..
Similar positions
Administrativa
Referent/specialista oddělení vyjadřování
Specialista Middle Office (zaškolíme Vás, rozsáhlé benefity a HO možný 3x týdně)
Administrativní specialista/ka
Osobní asistent/ka Partnera v advokátní kanceláři
Specialista zpracování nábytku pro e-shop
Fakturant/ka – administrativní pracovník
Technický specialista – vhodné i pro absolventy
Vedoucí úklidových zaměstnanců pro Prahu a okolí
Administrativní pracovník/fakturant (zkrácený úvazek - 20 hod. týdně)
Obchodník/Account Manager – IT
Plánovací dispečer (7 dní v kanceláři / 7 dní doma)
Zástupce vedoucího čisticí stanice osiv Moravské Budějovice
Interní prodejce (back office)
Back Office Specialist s NJ
Administrativní podpora výroby
Project manager/Obchodní konzultant junior
Koordinátorka firemního chodu - pravá ruka jednatele