předvýběr.cz
Koordinátorka firemního chodu - pravá ruka jednatele
Published 08.09.2025
Pro našeho klienta, přední českou vzdělávací a poradenskou společnost zaměřenou na veřejnou správu i soukromý sektor, hledáme vhodné kandidáty na pozici Koordinátorka firemního chodu – pravá ruka jednatele.
Náplň práce:
- Organizovat a zajišťovat chod kanceláře, učebny, zasedačky a zázemí
- Komunikovat s pronajímateli a dodavateli služeb
- Připravovat podklady pro účetního, komunikovat s úřady a spravovat datové schránky
- Podílet se na přípravě měsíčních výplat
- Starat se o klienty vzdělávací části firmy a komunikovat se školiteli
- Poskytovat základní technickou podporu v elektronické části firmy
- Spravovat databáze CRM
- Koordinovat agendu s jednatelem společnosti a pomáhat mu s plánováním a řízením úkolů
Požadujeme:
- SŠ vzdělání
- Praxi na obdobné pozici – zkušenosti s administrativou a organizací
- Zodpovědnost, pečlivost, samostatnost a schopnost poradit si v nečekaných situacích
- Výborné organizační dovednosti a time management
- Uživatelskou znalost MS Office a MS Teams (CRM výhodou)
- Schopnost zajistit plynulý chod týmu a kontrolovat výsledky
- Ochotu se učit a řešit různorodé úkoly
- Základní povědomí o účetnictví (podklady pro účetního, výplaty)
Nabízíme:
- Spolupráci formou OSVČ
- Různorodou práci – od provozu kanceláře po podporu vedení
- Příjemné pracovní prostředí
- Blízkou spolupráci s jednatelem a možnost ovlivnit chod firmy
- Flexibilní pracovní dobu
- Kombinaci práce v kanceláři (3 – 4 dny) a z domova (1 – 2 dny týdně)
- Mobilní telefon a notebook
- Vzdělávací kurzy a školení
- Firemní akce
- Dog - friendly office
- Místo výkonu práce: Praha 2 – Vinohrady
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Position Info
Are you interested in an offer?
Send us your CV
By clicking on the button you will be redirected to the teamio.cz form, which is our partner in the field of secure storage of your personal data and your CVs.
If you are interested in this offer, you can also send us your structured CV by email to predvyber@predvyber.cz. We will contact you shortly.
The company PŘEDVÝBĚR.CZ a.s. reserves the right not to contact candidates who do not meet the above requirements.
The advantage of working with us is speed. You only have a telephone interview with our consultants.
How the company PŘEDVÝBĚR.CZ a.s., Na Kozačce 1289/7, Vinohrady (Prague 2), 120 00 (hereinafter 'Administrator') processes your personal data in order to fulfill the future contract, you can read in Privacy Policy..
Similar positions
Administrativa
Asistent/ka
Project manager/Obchodní konzultant junior
Obchodník/Account Manager – IT
Koordinátorka firemního chodu - pravá ruka jednatele
Administrativa, back office
Administrátor/ka zpracování veřejných zakázek – zkrácený úvazek
Specialista/ka zákaznického servisu
Office Manager v digitální agentuře
Projektový koordinátor/ka
Pracovník back-office/Administrativní pracovník
Specialista zpracování nábytku pro e-shop
Referent majetkové správy
Administrátor zpracování nabídek
Referent Odboru vnitřní správy
Vedoucí provozu apartmánů
Daňový asistent/ka – příležitost pro šikovné absolventy
Specialista/ Asistent prodeje v oboru TZB
Finanční účetní
Personální konzultant/ka - získej praxi v HR (HPP i brigáda)
Technický specialista – vhodné i pro absolventy