předvýběr.cz
Back Office Specialist s NJ
Published 25.06.2025
Pro našeho klienta, rodinnou švýcarskou společnost, která se již téměř 90 let orientuje na budoucnost v rámci obalů pro potraviny zejména v oblasti HORECA, hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Back Office Specialist s NJ, který posílí obchodní tým v ČR.
Společnost má zastoupení ve Švýcarsku, Rakousku, Německu a v roce 2022 založila novou pobočku přímo v Praze.
Náplň práce:
- Kompletní zajištění chodu kanceláře (office management)
- Administrativní podpora vedení firmy a obchodního oddělení
- Vedení vzorkovny – převzetí, třídění a evidence vzorků
- Denní komunikace se zahraniční centrálou (v německém jazyce)
- Organizace a vedení meetingů, příprava zápisů
- Příprava dokumentů – dodatky ke smlouvám, podklady pro kolegy
- Pomoc s organizací interních workshopů
- Komunikace s externími partnery
- Práce s MS Office (Word, Excel, Outlook)
Očekáváme:
- SŠ vzdělání s maturitou
- Praxi na administrativní pozici
- Organizační vlastnosti
- Němčinu na perfektní úrovni (slovem i písmem)
- Dobrou znalost MS Office, ochota učit se další programy (Navision, Consolidate)
- Spolehlivost, samostatnost, pozitivní přístup
- Ochotu cestovat přibližně 4x ročně do zahraničí (školení, workshopy)
Nabízíme:
- Nástupní mzdu 30–60 000 Kč/měsíc (dle zkušeností a výše úvazku)
- Práci na HPP – dle domluvy od 50 % (20 hod/týden) až po plný úvazek (40 hod/týden), rovnoměrně rozvrženo pondělí až pátek
- Pevnou pracovní dobu s možností výběru začátku směny (např. mezi 7:30–9:00)
- Možnost navýšení mzdy po zapracování
- Mimořádné prémie za splnění pracovních úkolů
- 25 dní dovolené při plném úvazku, poměrně dle výše úvazku
- Příspěvek na stravování formou stravenkového paušálu
- Odborná školení a jazykové kurzy
- Služební notebook a telefon
- Firemní kulturu rodinné švýcarské společnosti
- Moderní pracovní prostředí: odpočinková terasa, občerstvení na pracovišti
- Místo výkonu práce: kanceláře v Praze 4
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Position Info
Are you interested in an offer?
Send us your CV
By clicking on the button you will be redirected to the teamio.cz form, which is our partner in the field of secure storage of your personal data and your CVs.
If you are interested in this offer, you can also send us your structured CV by email to predvyber@predvyber.cz. We will contact you shortly.
The company PŘEDVÝBĚR.CZ a.s. reserves the right not to contact candidates who do not meet the above requirements.
The advantage of working with us is speed. You only have a telephone interview with our consultants.
How the company PŘEDVÝBĚR.CZ a.s., Na Kozačce 1289/7, Vinohrady (Prague 2), 120 00 (hereinafter 'Administrator') processes your personal data in order to fulfill the future contract, you can read in Privacy Policy..
Similar positions
Administrativa
Back Office Specialist s NJ
Obchodní referent/ka - Vysočany
Administrativní pracovník s přesahem do účetnictví
Pracovník/ce v Order managementu/Logistik
Grantový manažer pro výzkumné centrum
Interní prodejce (back office)
Referent/ka rozpočtu
Office manager
Odborný referent/ka - oddělení elektrotechniky
Office Manager – poloviční úvazek
Project Administration Coordinator
Asistent/ka nákupu techniky - vhodné i pro absolventy
Referent/ka odboru správy majetku města (NÁBOROVÝ PŘÍSPĚVEK 80 000 Kč)
Referent/ka Odboru územního plánování
Sales support
Office Administrator/Týmová asistentka
Teamleader call centra
Referent/ka nákupu
Personální konzultant/ka - získej praxi v HR (HPP i brigáda)
Office asistent/ka
DISPEČER DOPRAVY – administrativní podpora & plánování tras