předvýběr.cz
Technicko-provozní koordinátor/ka – převážně REMOTE
Zverejnené 31.07.2025
Pro našeho klienta, společnost, která je systémovým integrátorem v oblasti průmyslové automatizace, hledáme vhodné kandidáty na pozici Technicko-provozní koordinátor/ka – převážně REMOTE.
Hledáme někoho, kdo zvládne řídit administrativní i provozní záležitosti v rámci projektů a zároveň se nezalekne technického zadání. Nehledáme jen administrativního pracovníka, nemusíte však být hotový technický specialista – hledáme někoho, kdo má k technice blízko, přemýšlí v souvislostech, umí si poradit a posouvá věci kupředu.
Co bude vaší náplní práce?
- Zajištění a koordinace back office – administrativa, provozní podpora, komunikace napříč týmem
- Práce s technickou dokumentací – orientace ve výkresech, dohledání a objednání dílů
- Administrativní podpora projektů – zpracování kalkulací a nabídek dle zadání technického experta a jejich odeslání zákazníkovi
- Operativní plánování projektů – personální zajištění, komunikace s pracovníky, ubytování, doprava (letenky, jízdenky), evidence odpracovaných hodin
- Komunikace se zákazníky a dodavateli
- Příprava a zpracování reportů, vyhodnocení výsledků
- Sledování rizik projektů – vyhodnocení situací, návrh řešení, hlídání termínů a nákladů
- Aktivní podíl na rozvoji a zlepšování interních procesů
Koho hledáme a co se vám u nás bude hodit?
- Praktického člověka s technickým myšlením, organizačními schopnostmi a tahem na branku
- Zkušenosti s technickými výkresy výhodou, ale nikoli podmínkou
- Samostatnost, odpovědnost, schopnost hledat řešení
- Znalost práce na PC – Word, Excel, Outlook, PowerPoint
- Komunikativnost, logické uvažování, základní analytické dovednosti
- Aktivní znalost AJ nebo NJ
- Flexibilní osobnost s chutí se učit a růst s námi
- Hledáme někoho, kdo firmu vnímá jako svou a má zájem o dlouhodobou spolupráci
Co nabízíme?
- Zajímavou a různorodou práci v oblasti automatizace a robotizace
- Flexibilní formu spolupráce odpovídající vašim potřebám
- Převážně práci z domova (remote)
- Přátelský tým, který vám kryje záda
- Prostor pro vlastní iniciativu, vzdělávání a profesní růst
- Zázemí v Dačicích
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Informácie o pozícii
Zaujala vás ponuka?
Zašlite nám svoj životopis
Kliknutím na tlačidlo budete presmerovaní na formulár teamio.cz – platformu spoločnosti LMC s.r.o., IČO: 264 41 381, ktorý je našim partnerom v oblasti zabezpečeného ukladania Vašich osobných údajov a Vašich životopisov a spracováva pre nás údaje v pozícii spracovateľa osobných údajov.
Ak vás táto ponuka zaujala, môžete nám tiež zaslať váš štruktúrovaný životopis emailom na predvyber@predvyber.cz. Budeme Vás v najbližšom čase kontaktovať.
Spoločnosť PREDVÝBER.CZ a.s. si vyhradzuje právo nekontaktovať kandidátov, ktorí nebudú spĺňať vyššie uvedené požiadavky.
Výhodou spolupráce s nami je rýchlosť. S našimi konzultantmi absolvujete iba telefonický pohovor.
Ako spoločnosť PREDVÝBER.CZ a.s., Na Kozačce 1289/7, Vinohrady (Praha 2), 120 00 (ďalej len „Správca“) spracováva Vaše osobné údaje za účelom plnenia budúcej zmluvy si môžete prečítať v Zásadách spracovania osobných údajov..
Podobné pozície
Administrativa
Recepční a administrativní podpora vedení společnosti
Technicko-provozní koordinátor/ka – převážně REMOTE
Referent/ka zahraničního obchodu - možnost zkráceného úvazku
Asistent/ka v advokátní kanceláři
Office Manager v digitální agentuře
Referent/ka rozpočtu
Administrativní podpora projektového oddělení
Finanční účetní
Specialista/ Asistent prodeje v oboru TZB
Obchodník z kanceláře
Pracovník backoffice/Administrativní podpora
Asistent/ka
Fortinet Sales Specialist
Referent/ka Odboru územního plánování
Administrativní pracovník/fakturant (zkrácený úvazek - 20 hod. týdně)
D2C Market place specialista
Obchodní referent/ka
Referent/ka správy majetku
Project manager/Obchodní konzultant junior
Administrativní pracovník správy mýta - zákaznický servis
Recepční/office manažer
Administrátor/ Obchodník e-shopu
Recepční / asistentka
Administrátor zpracování nabídek