předvýběr.cz
Referent/ka správy majetku
Zverejnené 09.07.2025
Obecní úřad Kamenice přijme do svého týmu nového kolegu nebo kolegyni na pracovní pozici referent(ka) správy majetku. Hledáme spolehlivého a samostatného člověka, který se bude podílet na správě a provozu majetku obce a dalších agendách s tím spojených.
Náplň práce:
- Příprava materiálů a podkladů pro jednání rady a zastupitelstva obce
- Spolupráce při realizaci výběrových řízení (zejména neinvestičního charakteru)
- Evidence a agenda odpadového hospodářství – smlouvy, výkazy, komunikace se svozovou firmou
- Správa veřejného osvětlení a vodohospodářské infrastruktury obce
- Údržba a správa dětských hřišť, sportovišť a ostatního obecního majetku
- Evidence a správa nájemních smluv na hrobová místa
- Podklady pro nájemní smlouvy k reklamním plochám a tabulím na obecních pozemcích a veřejném osvětlení
- Pojištění nemovitého i movitého majetku obce
- Organizační a technická podpora chodu odboru
Požadujeme:
- Zákonné požadavky: Úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, popř. fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt, dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná, ovládá jednací jazyk a splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem
- Minimálně středoškolské vzdělání s maturitou, případně vyšší odborné vzdělání
- Základní orientaci v oblasti majetkové správy a veřejné správy (praxe výhodou)
- Dobrou znalost práce na PC (MS Office)
- Spolehlivost, samostatnost, pečlivost a organizační schopnosti
- Komunikační dovednosti a schopnost spolupráce v týmu
- Řidičský průkaz sk. B
Nabízíme:
- Pracovní poměr na dobu neurčitou se zkušební dobou 3 měsíce
- Platové zařazení dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. – 9. platová třída, možnost přiznání osobního příplatku
- Stabilní zaměstnání ve veřejné správě
- Možnost podílet se na správě a rozvoji obce
- Benefity, jako:
- Dovolená 25 dní
- Sick days
- Flexibilní pracovní doba
- Stravenky
- Odborná školení hrazené úřadem
- Notebook, telefon
- Možnost práce z domova po předchozí domluvě s nadřízeným
- Místo výkonu práce Kamenice
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Informácie o pozícii
Zaujala vás ponuka?
Zašlite nám svoj životopis
Kliknutím na tlačidlo budete presmerovaní na formulár teamio.cz – platformu spoločnosti LMC s.r.o., IČO: 264 41 381, ktorý je našim partnerom v oblasti zabezpečeného ukladania Vašich osobných údajov a Vašich životopisov a spracováva pre nás údaje v pozícii spracovateľa osobných údajov.
Ak vás táto ponuka zaujala, môžete nám tiež zaslať váš štruktúrovaný životopis emailom na predvyber@predvyber.cz. Budeme Vás v najbližšom čase kontaktovať.
Spoločnosť PREDVÝBER.CZ a.s. si vyhradzuje právo nekontaktovať kandidátov, ktorí nebudú spĺňať vyššie uvedené požiadavky.
Výhodou spolupráce s nami je rýchlosť. S našimi konzultantmi absolvujete iba telefonický pohovor.
Ako spoločnosť PREDVÝBER.CZ a.s., Na Kozačce 1289/7, Vinohrady (Praha 2), 120 00 (ďalej len „Správca“) spracováva Vaše osobné údaje za účelom plnenia budúcej zmluvy si môžete prečítať v Zásadách spracovania osobných údajov..
Podobné pozície
Administrativa
Finanční účetní
Specialista/ Asistent prodeje v oboru TZB
Obchodník z kanceláře
Pracovník backoffice/Administrativní podpora
Asistent/ka
Fortinet Sales Specialist
Administrativní podpora projektového oddělení
Referent/ka Odboru územního plánování
Administrativní pracovník/fakturant (zkrácený úvazek - 20 hod. týdně)
D2C Market place specialista
Obchodní referent/ka
Referent/ka správy majetku
Project manager/Obchodní konzultant junior
Administrativní pracovník správy mýta - zákaznický servis
Recepční/office manažer
Administrátor/ Obchodník e-shopu
Recepční / asistentka
Administrátor zpracování nabídek
Zástupce vedoucího čisticí stanice osiv Moravské Budějovice
Back Office Specialist s NJ
Administrativní pracovník s přesahem do účetnictví
Pracovník/ce v Order managementu/Logistik
Grantový manažer pro výzkumné centrum
Interní prodejce (back office)