předvýběr.cz
Administrativní podpora projektového oddělení
Zverejnené 27.08.2025
Pro našeho klienta, specialistu na bezpečnostní systémy a IT technologie, hledáme nového kolegu na pozici Administrativní podpora projektového oddělení.
Náplň práce:
- Skládání a kompletování dokumentace dle pokynů projektantů
- Evidence a zakládání předávacích protokolů vydané dokumentace
- Vedení knihy projektů a vydávání archivních čísel dle požadavků projektantů
- Vedení a udržování archivu dokumentace
- Vydávání a evidování dokumentace zapůjčené z archivu
- Překreslování a převádění projekčních podkladů do elektronické podoby
- Tisk dokumentace dle pokynů projektanta
Požadujeme:
- Středoškolské vzdělání v oboru stavebnictví, elektro či strojírenství
- Znalost práce v programu AutoCAD, MS Office, Excel
- Pečlivost a spolehlivost
- Čistý trestní rejstřík a ochota k získání prověrky NBÚ
- Řidičské oprávnění sk. B
- Zkušenost s nakládáním s UI dle vyhl. 412/2021 výhodou
Nabízíme:
- Práci na HPP ve stabilní české společnosti
- Odpovídající mzdu dle zkušeností a praxe
- Plný úvazek ve stabilní společnosti s jistotou zakázek
- 5 týdnů dovolené
- Stravenkový paušál
- Příspěvek do benefitního programu Benefit Plus ve výši 10.000 Kč/ročně
- Firemní dny – dvakrát ročně se všichni potkáme u dobrého jídla, ve vinném sklípku nebo třeba v divadle
- Možnost kariérního růstu a vzdělávání – zaplatíme vám oborová školení
- Příjemné prostředí nově zrekonstruovaných kanceláří
- Možnost být součástí přátelského kolektivu
- Zajímavou práci v netradičním oboru a předpoklad profesního rozvoje
- Smlouvu na dobu určitou 1 rok, kterou v případě oboustranné spokojenosti rádi změníme na dobu neurčitou
- Místo výkonu práce: Brno – Jih
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Informácie o pozícii
Zaujala vás ponuka?
Zašlite nám svoj životopis
Kliknutím na tlačidlo budete presmerovaní na formulár teamio.cz – platformu spoločnosti LMC s.r.o., IČO: 264 41 381, ktorý je našim partnerom v oblasti zabezpečeného ukladania Vašich osobných údajov a Vašich životopisov a spracováva pre nás údaje v pozícii spracovateľa osobných údajov.
Ak vás táto ponuka zaujala, môžete nám tiež zaslať váš štruktúrovaný životopis emailom na predvyber@predvyber.cz. Budeme Vás v najbližšom čase kontaktovať.
Spoločnosť PREDVÝBER.CZ a.s. si vyhradzuje právo nekontaktovať kandidátov, ktorí nebudú spĺňať vyššie uvedené požiadavky.
Výhodou spolupráce s nami je rýchlosť. S našimi konzultantmi absolvujete iba telefonický pohovor.
Ako spoločnosť PREDVÝBER.CZ a.s., Na Kozačce 1289/7, Vinohrady (Praha 2), 120 00 (ďalej len „Správca“) spracováva Vaše osobné údaje za účelom plnenia budúcej zmluvy si môžete prečítať v Zásadách spracovania osobných údajov..
Podobné pozície
Administrativa
Administrativa, back office
Administrátor/ka zpracování veřejných zakázek – zkrácený úvazek
Specialista/ka zákaznického servisu
Office Manager v digitální agentuře
Projektový koordinátor/ka
Pracovník back-office/Administrativní pracovník
Specialista zpracování nábytku pro e-shop
Referent majetkové správy
Obchodník/Account Manager – B2B cloudová aplikace
Administrátor zpracování nabídek
Administrativní podpora projektového oddělení
Referent Odboru vnitřní správy
Vedoucí provozu apartmánů
Daňový asistent/ka – příležitost pro šikovné absolventy
Specialista/ Asistent prodeje v oboru TZB
Finanční účetní
Personální konzultant/ka - získej praxi v HR (HPP i brigáda)
Technický specialista – vhodné i pro absolventy