předvýběr.cz
Administrativní pracovník/fakturant (zkrácený úvazek - 20 hod. týdně)
Zverejnené 15.07.2025
Pro našeho klienta, mezinárodní spediční firmu zabývající se leteckou, námořní a kamionovou přepravou, logistikou, skladováním, distribucí zboží a celními a stěhovacími službami, hledáme vhodného kandidáta na pozici Administrativní pracovník/fakturant (zkrácený úvazek - 20 hod. týdně).
Co bude Vaším úkolem:
- fakturace (momentálně účetní program Duel od JEŽEK SOFTWARE)
- vytěžování, zpracování a evidence přijatých faktur a účtenek (aplikace ALICE)
- komunikace a spolupráce s externí účetní firmou
- v případě potřeby komunikace se zákazníky a obchodními partnery
- tvorba evidence obchodních případů, příprava podkladů k platbě faktur
Co od Vás očekáváme:
- vzdělání středoškolské s maturitou (ekonomické zaměření výhodou)
- zkušenosti s prací v účetním programu
- praxi na obdobné pozici
- uživatelskou znalost práce na PC – Word, Excel
- základy angličtiny
- organizační a komunikační schopnosti
- smysl pro zodpovědnost, samostatnost i schopnost týmové práce
- trestní bezúhonnost
- řidičský průkaz sk. B výhodou
Co Vám můžeme nabídnout:
- práci na HPP – zkrácený úvazek (20 hodin týdně) - v zázemí zavedené mezinárodní společnosti
- jednosměnný pracovní provoz
- přátelský pracovní kolektiv
- odpovídající finanční ohodnocení
- příspěvek na stravování
- 4 týdny dovolené
- firemní akce
- nástup ideálně od září
- místo výkonu práce Praha – Letiště Ruzyně
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Informácie o pozícii
Zaujala vás ponuka?
Zašlite nám svoj životopis
Kliknutím na tlačidlo budete presmerovaní na formulár teamio.cz – platformu spoločnosti LMC s.r.o., IČO: 264 41 381, ktorý je našim partnerom v oblasti zabezpečeného ukladania Vašich osobných údajov a Vašich životopisov a spracováva pre nás údaje v pozícii spracovateľa osobných údajov.
Ak vás táto ponuka zaujala, môžete nám tiež zaslať váš štruktúrovaný životopis emailom na predvyber@predvyber.cz. Budeme Vás v najbližšom čase kontaktovať.
Spoločnosť PREDVÝBER.CZ a.s. si vyhradzuje právo nekontaktovať kandidátov, ktorí nebudú spĺňať vyššie uvedené požiadavky.
Výhodou spolupráce s nami je rýchlosť. S našimi konzultantmi absolvujete iba telefonický pohovor.
Ako spoločnosť PREDVÝBER.CZ a.s., Na Kozačce 1289/7, Vinohrady (Praha 2), 120 00 (ďalej len „Správca“) spracováva Vaše osobné údaje za účelom plnenia budúcej zmluvy si môžete prečítať v Zásadách spracovania osobných údajov..
Podobné pozície
Administrativa
Finanční účetní
Specialista/ Asistent prodeje v oboru TZB
Obchodník z kanceláře
Pracovník backoffice/Administrativní podpora
Asistent/ka
Fortinet Sales Specialist
Administrativní podpora projektového oddělení
Referent/ka Odboru územního plánování
Administrativní pracovník/fakturant (zkrácený úvazek - 20 hod. týdně)
D2C Market place specialista
Obchodní referent/ka
Referent/ka správy majetku
Project manager/Obchodní konzultant junior
Administrativní pracovník správy mýta - zákaznický servis
Recepční/office manažer
Administrátor/ Obchodník e-shopu
Recepční / asistentka
Administrátor zpracování nabídek
Zástupce vedoucího čisticí stanice osiv Moravské Budějovice
Back Office Specialist s NJ
Administrativní pracovník s přesahem do účetnictví
Pracovník/ce v Order managementu/Logistik
Grantový manažer pro výzkumné centrum
Interní prodejce (back office)