předvýběr.cz
Asistent/ka vedení společnosti
Zverejnené 12.06.2025
Pro našeho klienta, silnou společnost v oblasti dodávek technologických zařízení s celosvětovou působností, hledáme do expertního týmu administrativní podporu na pozici Asistent/ka vedení společnosti.
Náplň práce:
- administrativní podpora řediteli společnosti a případně vedoucím jednotlivých oddělení
- spolupráce s ostatními zaměstnanci v tuzemské pobočce a také v rámci mezinárodního týmu
- podílení se na propagaci organizace a marketingu, příprava prezentace a reprezentace společnosti
- zajištění komunikace v anglickém jazyce, překlady do a z anglického jazyka, případně zajištění překladů u externích společností
- zodpovědnost za archiv (dokumentace a výkresy)
- pořizování záznamů z porad a setkání
Požadujeme:
- středoškolské vzdělání
- reprezentativní vystupování
- znalost AJ min na úrovni B2 – interní pravidelná komunikace napříč společností
- zkušenosti s administrativními činnostmi (asistentka ředitele)
- zkušenost s organizováním práce vedení společnosti
- zkušenosti s formálními úpravami textů obchodních a smluvních dokumentů velkou výhodou
Nabízíme:
- 40 000 - 50 000 Kč + možnost růstu
- stravenky
- 5 týdnů dovolené
- flexibilní pracovní dobu s pevným jádrem 9:00 – 14:00 hod.
- mobilní telefon
- místo výkonu práce: Ústí nad Labem
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Informácie o pozícii
Zaujala vás ponuka?
Zašlite nám svoj životopis
Kliknutím na tlačidlo budete presmerovaní na formulár teamio.cz – platformu spoločnosti LMC s.r.o., IČO: 264 41 381, ktorý je našim partnerom v oblasti zabezpečeného ukladania Vašich osobných údajov a Vašich životopisov a spracováva pre nás údaje v pozícii spracovateľa osobných údajov.
Ak vás táto ponuka zaujala, môžete nám tiež zaslať váš štruktúrovaný životopis emailom na predvyber@predvyber.cz. Budeme Vás v najbližšom čase kontaktovať.
Spoločnosť PREDVÝBER.CZ a.s. si vyhradzuje právo nekontaktovať kandidátov, ktorí nebudú spĺňať vyššie uvedené požiadavky.
Výhodou spolupráce s nami je rýchlosť. S našimi konzultantmi absolvujete iba telefonický pohovor.
Ako spoločnosť PREDVÝBER.CZ a.s., Na Kozačce 1289/7, Vinohrady (Praha 2), 120 00 (ďalej len „Správca“) spracováva Vaše osobné údaje za účelom plnenia budúcej zmluvy si môžete prečítať v Zásadách spracovania osobných údajov..
Podobné pozície
Administrativa
Referent/ka rozpočtu
Office manager
Office Manager - zemědělství
Odborný referent/ka - oddělení elektrotechniky
Office Manager – poloviční úvazek
Obchodní referent/ka
Administrativní podpora s maďarským a českým jazykem
Asistent/ka vedení společnosti
Project Administration Coordinator
Pracovník správy nemovitostí (evidence a vymáhání plateb)
Asistent/ka nákupu techniky - vhodné i pro absolventy
Referent/ka odboru správy majetku města (NÁBOROVÝ PŘÍSPĚVEK 80 000 Kč)
Referent/ka Odboru územního plánování
Sales support
Office Administrator/Týmová asistentka
Teamleader call centra
Referent/ka nákupu
Personální konzultant/ka - získej praxi v HR (HPP i brigáda)
Office asistent/ka
Administrativní podpora
DISPEČER DOPRAVY – administrativní podpora & plánování tras