předvýběr.cz
Office asistent/ka
Zverejnené 12.06.2025
Pro našeho klienta, společnost, která se specializuje na automatizaci domácností a chytré ovládání stínicí techniky, hledáme vhodného kandidáta na pozici Office asistent/ka.
Hledáme motivovanou, na detail orientovanou Office asistentku, která bude poskytovat podporu napříč společnosti a zákazníkům.
Náplň práce:
- Office Management: řízení outsourcovaných služeb (např. pojištění, úklidové služby a další dodavatelé), kontrola smluv, komunikace s majiteli budov, péče o kanceláře; koordinace organizace kanceláře, správa vozového parku
- Podpora dalších oddělení společnosti: koordinace zákaznických školení, tok prodejních dokumentů (smluv), zajišťování služebních cest, hromadné korespondence, každodenní podpora
- Recepce: příchozí a odchozí e-maily, příchozí hovory, zázemí pro návštěvy zákazníků
- HR: zajištění hladkých náborových a příjímacích procesů, organizace školení zaměstnanců ze zákona, organizace zaměstnaneckých akcí, péče o tým
- Health & Safety: být v pravidelném kontaktu s třetími stranami (poskytovateli Health &Security) a ve spolupráci s nimi zajistit:
- Organizace povinných školení
- Shoda s předpisy
- Hodnocení rizik
- Prezentování produktů příchozím zákazníkům na našem showroomu
Očekáváme:
- Zkušenosti z obdobné pozice
- Anglický jazyk alespoň na mírně pokročilé úrovni kvůli e-mailové komunikaci
- Zkušenosti z obdobné pozice
- Schopnost pracovat samostatně i jako součást týmu
- Schopnost řešit problémy s důrazem na detaily
- Minimálně SŠ vzdělání s maturitou
- Základní znalost MS Office
- ŘP sk. B výhodou
Nabízíme:
- Zajímavé finanční ohodnocení
- 5 týdnů dovolené, sick days
- Stravenky v hodnotě 150 Kč plně hrazené
- 1000 Kč měsíční příspěvek na penzijní pojištění (po zkušební době)
- Výrobky společnosti pro svou potřebu
- Příspěvky na významné soukromé události (svatba, narození dítěte)
- Příspěvek na vzdělávání
- Společné firemní aktivity
- Dobré zázemí v kancelářích na Praze 13 – Stodůlky
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Informácie o pozícii
Zaujala vás ponuka?
Zašlite nám svoj životopis
Kliknutím na tlačidlo budete presmerovaní na formulár teamio.cz – platformu spoločnosti LMC s.r.o., IČO: 264 41 381, ktorý je našim partnerom v oblasti zabezpečeného ukladania Vašich osobných údajov a Vašich životopisov a spracováva pre nás údaje v pozícii spracovateľa osobných údajov.
Ak vás táto ponuka zaujala, môžete nám tiež zaslať váš štruktúrovaný životopis emailom na predvyber@predvyber.cz. Budeme Vás v najbližšom čase kontaktovať.
Spoločnosť PREDVÝBER.CZ a.s. si vyhradzuje právo nekontaktovať kandidátov, ktorí nebudú spĺňať vyššie uvedené požiadavky.
Výhodou spolupráce s nami je rýchlosť. S našimi konzultantmi absolvujete iba telefonický pohovor.
Ako spoločnosť PREDVÝBER.CZ a.s., Na Kozačce 1289/7, Vinohrady (Praha 2), 120 00 (ďalej len „Správca“) spracováva Vaše osobné údaje za účelom plnenia budúcej zmluvy si môžete prečítať v Zásadách spracovania osobných údajov..
Podobné pozície
Administrativa
Referent/ka zahraničního obchodu - možnost zkráceného úvazku
Asistent/ka v advokátní kanceláři
Office Manager v digitální agentuře
Referent/ka rozpočtu
Technicko-provozní koordinátor/ka – převážně REMOTE
Administrativní podpora projektového oddělení
Finanční účetní
Specialista/ Asistent prodeje v oboru TZB
Obchodník z kanceláře
Pracovník backoffice/Administrativní podpora
Asistent/ka
Fortinet Sales Specialist
Referent/ka Odboru územního plánování
Administrativní pracovník/fakturant (zkrácený úvazek - 20 hod. týdně)
D2C Market place specialista
Obchodní referent/ka
Referent/ka správy majetku
Project manager/Obchodní konzultant junior
Administrativní pracovník správy mýta - zákaznický servis
Recepční/office manažer
Administrátor/ Obchodník e-shopu
Recepční / asistentka
Administrátor zpracování nabídek