předvýběr.cz
Administrativní podpora
Zverejnené 21.05.2025
Pro našeho klienta, českou společnost působící v oboru chladicí techniky, která provozuje specializovaný velkoobchod, zajišťuje projektování a realizaci chlazení a topení, prodej a montáž klimatizací, tepelných čerpadel a chladicích i mrazicích boxů, hledáme vhodné kandidáty na pozici Administrativní podpora.
Náplň práce:
- Administrativní činnost v systému skladového hospodářství společnosti
- Zákaznický servis v sídle společnosti a prostřednictvím e-shopu
- Příprava a komunikace nabídek zákazníkům
- Zpracování objednávek od odběratelů / zákazníků, příprava dodacích listů
- Příprava zboží k expedici (balení a štítkování zboží) a objednávek u dodavatelů
- Příjem a výdej zboží
- Komunikace se zákazníky a dodavateli
- Aktivní podpora obchodního týmu
- Správa skladových zásob v informačním systému
- Provádění svěřených kontrol v informačním systému
Požadujeme:
- Zkušenosti v oblasti administrativy v malé či střední firmě
- Velmi dobrou znalost práce na PC
- Řidičský průkaz sk. B
- Časovou flexibilitu (občasná možnost úpravy pracovní doby - inventury, mimořádné expedice,...)
- Příjemné, pro-zákaznicky orientované vystupování
- Samostatnost, spolehlivost a pečlivost
- Pozice je vhodná i pro absolventy, kteří již mají zkušenost v oblasti administrativy či obchodní činnosti
Nabízíme:
- Práci na HPP i IČO, plný úvazek
- Zaměstnání ve stabilní společnosti
- Jednosměnný provoz
- Po dohodě možnost pružné pracovní doby
- Příspěvek na stravování a dopravu
- Odměny nad rámec základní mzdy dle výsledků společnosti
- Kvalitní zaškolení a možnost dalšího profesního růstu
- Přátelské pracovní prostředí v Benátkách nad Jizerou
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Informácie o pozícii
Zaujala vás ponuka?
Zašlite nám svoj životopis
Kliknutím na tlačidlo budete presmerovaní na formulár teamio.cz – platformu spoločnosti LMC s.r.o., IČO: 264 41 381, ktorý je našim partnerom v oblasti zabezpečeného ukladania Vašich osobných údajov a Vašich životopisov a spracováva pre nás údaje v pozícii spracovateľa osobných údajov.
Ak vás táto ponuka zaujala, môžete nám tiež zaslať váš štruktúrovaný životopis emailom na predvyber@predvyber.cz. Budeme Vás v najbližšom čase kontaktovať.
Spoločnosť PREDVÝBER.SK s.r.o. si vyhradzuje právo nekontaktovať kandidátov, ktorí nebudú spĺňať vyššie uvedené požiadavky.
Výhodou spolupráce s nami je rýchlosť. S našimi konzultantmi absolvujete iba telefonický pohovor.
Ako spoločnosť PREDVÝBER.SK sro, Na Kozačce 1289/7, Vinohrady (Praha 2), 120 00 (ďalej len „Správca“) spracováva Vaše osobné údaje za účelom plnenia budúcej zmluvy si môžete prečítať v Zásadách spracovania osobných údajov..
Podobné pozície
Administrativa
Office Manager – poloviční úvazek
Asistent/ka nákupu techniky
Grantový manažer pro výzkumné centrum
Provozní koordinátor – front office
Asistent/ka v advokátní kanceláři
Administrativní pracovnice/pracovník v krabičkové stravě
Vedoucí referent hospodářsko technické správy
Pracovník správy nemovitostí (evidence a vymáhání plateb)
Administrativní podpora
Administrativní podpora s maďarským a českým jazykem
Asistent/ka vedení společnosti
Office Manager - zemědělství
Administrátor/ Obchodník e-shopu
Administrativní pracovník – logistika
Obchodní referent
Obchodní zástupce/manažer
Koordinátor showroomu
Podpora prodeje – back office (speciální plyny)
Předpisář/ka nájemného
Personální konzultant/ka - získej praxi v HR (HPP i brigáda)
Office Manažer
Office & Accounting Coordinator (na částečný úvazek)