předvýběr.cz
Office manager
Zverejnené 16.06.2025
Pro našeho klienta, společnost zabývající se výkupem a prodejem tiskařských a knihařských strojů, hledáme administrativní podporu týmu na pozici Office manager.
Pracovní náplň:
- Zajištění chodu kanceláře, péče o návštěvy a organizace schůzek
- Příprava účetních dokladů a jejich zpracování pro účetnictví, fakturace, obchodní korespondence
- Komunikace se zákazníky a interní komunikace v rámci malého týmu
- Koordinace logistických činností, příprava dokumentů k importu, exportu, clení a Intrastatu, objednávání přepravy a manipulační techniky
- Práce s klientskou databází a další administrativní a sekretářské činnosti dle požadavků nadřízeného
Požadujeme:
- SŠ vzdělání s maturitou nebo odborné vyučení s maturitou
- Povědomí o účetnictví
- Uživatelskou znalost práce s PC - MS Office
- Komunikativní znalost anglického jazyka – slovem i písmem
- Pečlivost při zpracování svěřených úkolů, spolehlivost, ochotu učit se novým věcem
- Vstřícné a profesionální vystupování
- Dobré organizační a komunikační schopnosti, time management
Nabízíme:
- Práci v malém kolektivu s příjemnou a přátelskou atmosférou v klidném prostředí
- Mzdové ohodnocení 40 0000 - 50 000 Kč
- Zázemí firmy s velmi dobrým postavením na mezinárodním trhu a 20-ti letou historií
- Flexibilní pracovní doba
- Týden dovolené navíc po zkušební době
- Možnost práce na zkrácený úvazek
- Mobilní telefon
- Notebook
- Místo pracoviště: Praha Chodov u metra Roztyly
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Informácie o pozícii
Zaujala vás ponuka?
Zašlite nám svoj životopis
Kliknutím na tlačidlo budete presmerovaní na formulár teamio.cz – platformu spoločnosti LMC s.r.o., IČO: 264 41 381, ktorý je našim partnerom v oblasti zabezpečeného ukladania Vašich osobných údajov a Vašich životopisov a spracováva pre nás údaje v pozícii spracovateľa osobných údajov.
Ak vás táto ponuka zaujala, môžete nám tiež zaslať váš štruktúrovaný životopis emailom na predvyber@predvyber.cz. Budeme Vás v najbližšom čase kontaktovať.
Spoločnosť PREDVÝBER.CZ a.s. si vyhradzuje právo nekontaktovať kandidátov, ktorí nebudú spĺňať vyššie uvedené požiadavky.
Výhodou spolupráce s nami je rýchlosť. S našimi konzultantmi absolvujete iba telefonický pohovor.
Ako spoločnosť PREDVÝBER.CZ a.s., Na Kozačce 1289/7, Vinohrady (Praha 2), 120 00 (ďalej len „Správca“) spracováva Vaše osobné údaje za účelom plnenia budúcej zmluvy si môžete prečítať v Zásadách spracovania osobných údajov..
Podobné pozície
Administrativa
Referent/ka rozpočtu
Office manager
Office Manager - zemědělství
Odborný referent/ka - oddělení elektrotechniky
Office Manager – poloviční úvazek
Obchodní referent/ka
Administrativní podpora s maďarským a českým jazykem
Asistent/ka vedení společnosti
Project Administration Coordinator
Pracovník správy nemovitostí (evidence a vymáhání plateb)
Asistent/ka nákupu techniky - vhodné i pro absolventy
Referent/ka odboru správy majetku města (NÁBOROVÝ PŘÍSPĚVEK 80 000 Kč)
Referent/ka Odboru územního plánování
Sales support
Office Administrator/Týmová asistentka
Teamleader call centra
Referent/ka nákupu
Personální konzultant/ka - získej praxi v HR (HPP i brigáda)
Office asistent/ka
Administrativní podpora
DISPEČER DOPRAVY – administrativní podpora & plánování tras