předvýběr.cz
Office assistant
Published 09.06.2025
Pro našeho klienta, společnost, která se specializuje na automatizaci domácností a chytré ovládání stínicí techniky, hledáme vhodného kandidáta na pozici Office asistent.
Hledáme motivovanou, na detail orientovanou Office asistentku, která bude poskytovat podporu napříč společnosti a zákazníkům.
Náplň práce:
- Office Management: řízení outsourcovaných služeb (např. pojištění, úklidové služby a další dodavatelé), kontrola smluv, komunikace s majiteli budov, péče o kanceláře; koordinace organizace kanceláře, správa vozového parku
- Podpora dalších oddělení společnosti: koordinace zákaznických školení, tok prodejních dokumentů (smluv), zajišťování služebních cest, hromadné korespondence, každodenní podpora
- Recepce: příchozí a odchozí e-maily, příchozí hovory, zázemí pro návštěvy zákazníků
- HR: zajištění hladkých náborových a příjímacích procesů, organizace školení zaměstnanců ze zákona, organizace zaměstnaneckých akcí, péče o tým
- Health & Safety: být v pravidelném kontaktu s třetími stranami (poskytovateli Health &Security) a ve spolupráci s nimi zajistit:
- Organizace povinných školení
- Shoda s předpisy
- Hodnocení rizik
- Prezentování produktů příchozím zákazníkům na našem showroomu
Očekáváme:
- Zkušenosti z obdobné pozice
- Anglický jazyk alespoň na mírně pokročilé úrovni kvůli e-mailové komunikaci
- Zkušenosti z obdobné pozice
- Schopnost pracovat samostatně i jako součást týmu
- Schopnost řešit problémy s důrazem na detaily
- Minimálně SŠ vzdělání s maturitou
- Základní znalost MS Office
- ŘP sk. B výhodou
Nabízíme:
- Zajímavé finanční ohodnocení
- 5 týdnů dovolené, sick days
- Stravenky v hodnotě 150 Kč plně hrazené
- 1000 Kč měsíční příspěvek na penzijní pojištění (po zkušební době)
- Výrobky společnosti pro svou potřebu
- Příspěvky na významné soukromé události (svatba, narození dítěte)
- Příspěvek na vzdělávání
- Společné firemní aktivity
- Dobré zázemí v kancelářích na Praze 13 – Stodůlky
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Position Info
Are you interested in an offer?
Send us your CV
By clicking on the button you will be redirected to the teamio.cz form, which is our partner in the field of secure storage of your personal data and your CVs.
If you are interested in this offer, you can also send us your structured CV by email to predvyber@predvyber.cz. We will contact you shortly.
The company PŘEDVÝBĚR.CZ a.s. reserves the right not to contact candidates who do not meet the above requirements.
The advantage of working with us is speed. You only have a telephone interview with our consultants.
How the company PŘEDVÝBĚR.CZ a.s., Na Kozačce 1289/7, Vinohrady (Prague 2), 120 00 (hereinafter 'Administrator') processes your personal data in order to fulfill the future contract, you can read in Privacy Policy..
Similar positions
Administrativa
Referent/ka Odboru územního plánování
Office assistant
Obchodní referent/ka
Personální konzultant/ka - získej praxi v HR (HPP i brigáda)
DISPEČER DOPRAVY – administrativní podpora & plánování tras
Asistent/ka nákupu techniky - vhodné i pro absolventy
Office Manager - zemědělství
Provozní koordinátor – front office
Vedoucí referent hospodářsko technické správy
Odborný referent/ka - oddělení elektrotechniky
Office Manager – poloviční úvazek
Administrátor/ Obchodník e-shopu
Administrativní pracovník – logistika
Administrativní podpora s maďarským a českým jazykem
Asistent/ka vedení společnosti
Project Administration Coordinator
Obchodní zástupce/manažer
Pracovník správy nemovitostí (evidence a vymáhání plateb)
Obchodní referent
Asistent/ka v advokátní kanceláři
Referent/ka odboru správy majetku města (NÁBOROVÝ PŘÍSPĚVEK 80 000 Kč)
Office Administrator/Týmová asistentka
Teamleader call centra
Administrativní podpora
Administrativní pracovnice/pracovník v krabičkové stravě