předvýběr.cz
Administrativní podpora
Published 21.05.2025
Pro našeho klienta, českou společnost působící v oboru chladicí techniky, která provozuje specializovaný velkoobchod, zajišťuje projektování a realizaci chlazení a topení, prodej a montáž klimatizací, tepelných čerpadel a chladicích i mrazicích boxů, hledáme vhodné kandidáty na pozici Administrativní podpora.
Náplň práce:
- Administrativní činnost v systému skladového hospodářství společnosti
- Zákaznický servis v sídle společnosti a prostřednictvím e-shopu
- Příprava a komunikace nabídek zákazníkům
- Zpracování objednávek od odběratelů / zákazníků, příprava dodacích listů
- Příprava zboží k expedici (balení a štítkování zboží) a objednávek u dodavatelů
- Příjem a výdej zboží
- Komunikace se zákazníky a dodavateli
- Aktivní podpora obchodního týmu
- Správa skladových zásob v informačním systému
- Provádění svěřených kontrol v informačním systému
Požadujeme:
- Zkušenosti v oblasti administrativy v malé či střední firmě
- Velmi dobrou znalost práce na PC
- Řidičský průkaz sk. B
- Časovou flexibilitu (občasná možnost úpravy pracovní doby - inventury, mimořádné expedice,...)
- Příjemné, pro-zákaznicky orientované vystupování
- Samostatnost, spolehlivost a pečlivost
- Pozice je vhodná i pro absolventy, kteří již mají zkušenost v oblasti administrativy či obchodní činnosti
Nabízíme:
- Práci na HPP i IČO, plný úvazek
- Zaměstnání ve stabilní společnosti
- Jednosměnný provoz
- Po dohodě možnost pružné pracovní doby
- Příspěvek na stravování a dopravu
- Odměny nad rámec základní mzdy dle výsledků společnosti
- Kvalitní zaškolení a možnost dalšího profesního růstu
- Přátelské pracovní prostředí v Benátkách nad Jizerou
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Position Info
Are you interested in an offer?
Send us your CV
By clicking on the button you will be redirected to the teamio.cz form, which is our partner in the field of secure storage of your personal data and your CVs.
If you are interested in this offer, you can also send us your structured CV by email to predvyber@predvyber.cz. We will contact you shortly.
The company PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. reserves the right not to contact candidates who do not meet the above requirements.
The advantage of working with us is speed. You only have a telephone interview with our consultants.
How the company PŘEDVÝBĚR.CZ sro, Na Kozačce 1289/7, Vinohrady (Prague 2), 120 00 (hereinafter 'Administrator') processes your personal data in order to fulfill the future contract, you can read in Privacy Policy..
Similar positions
Administrativa
Office Manager – poloviční úvazek
Asistent/ka nákupu techniky
Grantový manažer pro výzkumné centrum
Provozní koordinátor – front office
Asistent/ka v advokátní kanceláři
Administrativní pracovnice/pracovník v krabičkové stravě
Vedoucí referent hospodářsko technické správy
Pracovník správy nemovitostí (evidence a vymáhání plateb)
Administrativní podpora
Administrativní podpora s maďarským a českým jazykem
Asistent/ka vedení společnosti
Office Manager - zemědělství
Administrátor/ Obchodník e-shopu
Administrativní pracovník – logistika
Obchodní referent
Obchodní zástupce/manažer
Koordinátor showroomu
Předpisář/ka nájemného
Personální konzultant/ka - získej praxi v HR (HPP i brigáda)