předvýběr.cz
Vedení menší kanceláře / Asistentka společnosti
Zveřejněno 22.06.2023
Pro našeho klienta, společnost, jejíž hlavními produkty jsou laboratorní vybavení a vybavení pro výzkum, hledáme vhodné kandidáty na pozici Vedoucí menší kanceláře.
Náplň práce:
- Základní administrativa a vedení menší kanceláře o 6 lidech (evidence smluv, objednávání potřeb pro kancelář, vedení skladové evidence)
- Vedení obchodních vztahů (objednávání zboží v zahraničí, zajištění přepravy zboží, odeslání zboží zákazníkům v Čechách a na Slovensku)
- Zpracovávání cenových nabídek, dle požadavků kolegů
- Zodpovědnost za CRM systém (update cen produktů, komunikace s poskytovatelem, aktualizace produktů)
- Vystavování faktur a komunikace s účetní společností
- Účast na konferencích a školení – v Čechách i zahraničí
Požadujeme:
- Min. SŠ vzdělání s maturitou
- Praxe v administrativě min. 2 roky
- Anglický jazyk na komunikativní úrovni (denní písemný i telefonický styk v angličtině)
- Znalost německého jazyka výhodou
- Pokročilé počítačové znalosti – práce s CRM, tabulky, ...
- Slušný psaný projev
- Přiměřená pečlivost
- Flexibilita, samostatnost, aktivita, organizační schopnosti
- Výhodou je základní technická zdatnost (či alespoň zábava při sestavení základního přístroje)
- Výhodou ŘP sk. B
Nabízíme:
- Finanční ohodnocení 35 000 – 45 000 Kč (v případě znalosti německého jazyka až 50 000)
- Spolupráce na HPP - plný úvazek
- Práci v malé, flexibilní, rozvíjející se společnost
- Možnost práce v mezinárodním prostředí
- Možnost práce mimo kancelář (s občasnými výjezdy do zahraničí)
- Benefity: mobil, PC, 5 týdnů dovolené, kurzy, školení, možnost HO, aj.
- Nástup na jaře 2023
- Zázemí v příjemné kanceláři v Dejvicích na Praze 6
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Informace o pozici
Zaujala vás nabídka?
Zašlete nám svůj životopis
Kliknutím na tlačítko budete přesměrováni na formulář teamio.cz – platformu společnosti LMC s.r.o., IČO: 264 41 381, který je našim partnerem v oblasti zabezpečeného ukládání Vašich osobních údajů a Vašich životopisů a zpracovává pro nás údaje v pozici zpracovatele osobních údajů.
Pokud vás tato nabídka zaujala, můžete nám také zaslat váš strukturovaný životopis emailem na predvyber@predvyber.cz. Budeme vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost. S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor.
Jak společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., Na Kozačce 1289/7, Vinohrady (Praha 2), 120 00 (dále jen „Správce“) zpracovává Vaše osobní údaje za účelem plnění budoucí smlouvy si můžete přečíst v Zásadách zpracování osobních údajů..
Podobné pozice
Administrativa
Projektový manažer pro výzkumné centrum
Koordinátor showroomu
Podpora prodeje – back office (speciální plyny)
Předpisář/ka nájemného
Personální konzultant/ka - získej praxi v HR (HPP i brigáda)
Office Manažer
Asistent/ka nákupu techniky
Office & Accounting Coordinator (na částečný úvazek)
Specialista logistiky
Asistent/ka ecommerce
Teamleader call centra
Administrativní pracovník/pracovnice koordinace servisu
Referent/ka odboru správy majetku města
Referent/referentka stavebního odboru
Recepční a administrativní podpora vedení společnosti
Administrativní pracovnice/pracovník v krabičkové stravě