předvýběr.cz
Referent/ka odboru správy majetku města
Zveřejněno 16.04.2025
Pro našeho klienta, územní samosprávný celek, hledáme vhodné kandidáty na pozici Referent/ka odboru správy majetku města.
Náplň práce:
- Zabezpečení údržby a oprav komunikací v majetku města
- Spolupráce s dalšími odbory MěÚ, dopravci a Zlínským krajem při zajištění veřejné dopravy
- Zpracování stanovisek k projektům a akcím realizovaným městem
- Posuzování záměrů z hlediska správy a údržby komunikací
- Zpracování a kontrola plánu zimní údržby
- Plánování strojního a blokového čištění místních komunikací
- Evidence a aktualizace pasportu místních komunikací
Požadujeme:
- Státní občanství ČR, občanství jiného členského státu Evropské unie nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru
- Věk min. 18 let, svéprávnost, bezúhonnost
- Znalost českého jazyka
- Min. středoškolské vzdělání stavebního nebo dopravního směru ukončené maturitní zkouškou; vysokoškolské vzdělání v bakalářském nebo magisterském programu technického zaměření (dopravního nebo stavebního směru výhodou)
- Základní znalost zákona o pozemních komunikacích č. 13/1997 Sb. a zákona č. 128/2000 Sb.
- Znalost práce na PC (MS Office)
- Řidičské oprávnění skupiny B
- Praxi ve veřejné správě výhodou
- Dobré organizační a komunikační schopnosti
- Aktivní přístup, samostatnost, odpovědnost, pracovní nasazení
Nabízíme:
- Pracovní poměr na dobu neurčitou
- Nástupní mzdu: platová třída 10 (základní platový tarif od 24 790 Kč do 35 770 Kč dle započitatelné praxe + osobní příplatek)
- Možnost navýšení mzdy po zapracování
- 5 týdnů dovolené
- 4 dny "free days" na zdravotní či osobní záležitosti
- Pružnou pracovní dobu
- Příspěvek na stravování
- Příspěvek na penzijní spoření
- Poukázky Ticket Multi
- Zvýhodněné tarifní volání i pro rodinné příslušníky
- Klimatizované pracovní prostředí
- Podporu odborného vzdělávání a profesního rozvoje
- Místo výkonu práce: pracoviště Městského úřadu Uherské Hradiště
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Informace o pozici
Zaujala vás nabídka?
Zašlete nám svůj životopis
Kliknutím na tlačítko budete přesměrováni na formulář teamio.cz – platformu společnosti LMC s.r.o., IČO: 264 41 381, který je našim partnerem v oblasti zabezpečeného ukládání Vašich osobních údajů a Vašich životopisů a zpracovává pro nás údaje v pozici zpracovatele osobních údajů.
Pokud vás tato nabídka zaujala, můžete nám také zaslat váš strukturovaný životopis emailem na predvyber@predvyber.cz. Budeme vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost. S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor.
Jak společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., Na Kozačce 1289/7, Vinohrady (Praha 2), 120 00 (dále jen „Správce“) zpracovává Vaše osobní údaje za účelem plnění budoucí smlouvy si můžete přečíst v Zásadách zpracování osobních údajů..
Podobné pozice
Administrativa
Office Manažer
Asistent/ka nákupu techniky
Office & Accounting Coordinator (na částečný úvazek)
Specialista logistiky
Asistent/ka ecommerce
Teamleader call centra
Administrativní pracovník/pracovnice koordinace servisu
Referent/ka odboru správy majetku města
Referent/referentka stavebního odboru
Recepční a administrativní podpora vedení společnosti
Administrativní pracovnice/pracovník v krabičkové stravě
Asistent/ka vedení společnosti
Administrativní pracovník pro vratky DPH
Specialista pro obchodní případy
Asistentka vedení společnosti