předvýběr.cz
Administrativní pracovník/pracovnice koordinace servisu
Zveřejněno 22.04.2025
Pro našeho klienta, společnost zabývající se servisem a obchodem v oblasti chladírenské technologie a klimatizací, hledáme vhodného kandidáta na pozici Administrativní pracovník/pracovnice koordinace servisu.
Náplň práce:
- Koordinace servisu
- Administrativa spojená s chodem kanceláře (přijímání telefonů, e-mailů)
- Zpracování dokladů v rámci servisní činnosti
- Týmová spolupráce se všemi odděleními v rámci společnosti
- Objednávání náhradních dílů
- Komunikace s dodavateli, zákazníky, servisními partnery
- Zpracování faktur vydaných a přijatých
Požadujeme:
- Min. SŠ vzdělání
- Komunikativnost, pečlivost, spolehlivost
- Uživatelskou znalost práce s PC (MS Office)
- Příjemné vystupování a komunikační dovednosti
- Anglický jazyk slovem i písmem (výhodou)
Nabízíme:
- Perspektivní práci na HPP ve stabilní společnosti s 30letou tradicí
- Moderní pracovní prostředí a přátelský kolektiv
- Pestrou a zajímavou práci v profesionálním týmu
- Motivační finanční ohodnocení, nástupní mzda 36 000 – 42 000 Kč (dle zkušeností)
- Možnost navýšení mzdy po zapracování
- Benefity: notebook, telefon, sick days, možnost občasné práce z domova, roční bonusy
- Místo výkonu práce: Jesenice u Prahy
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Informace o pozici
Zaujala vás nabídka?
Zašlete nám svůj životopis
Kliknutím na tlačítko budete přesměrováni na formulář teamio.cz – platformu společnosti LMC s.r.o., IČO: 264 41 381, který je našim partnerem v oblasti zabezpečeného ukládání Vašich osobních údajů a Vašich životopisů a zpracovává pro nás údaje v pozici zpracovatele osobních údajů.
Pokud vás tato nabídka zaujala, můžete nám také zaslat váš strukturovaný životopis emailem na predvyber@predvyber.cz. Budeme vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost. S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor.
Jak společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., Na Kozačce 1289/7, Vinohrady (Praha 2), 120 00 (dále jen „Správce“) zpracovává Vaše osobní údaje za účelem plnění budoucí smlouvy si můžete přečíst v Zásadách zpracování osobních údajů..
Podobné pozice
Administrativa
Vedoucí referent hospodářsko technické správy
Administrativní podpora s maďarským a českým jazykem
Asistent/ka vedení společnosti
Office Manager - zemědělství
Finanční referent/ka
Administrátor/ Obchodník e-shopu
Administrativní pracovník – logistika
Pracovník back-office/Administrativní pracovník
Administrativní pracovnice/pracovník v krabičkové stravě
Obchodní referent
Obchodní zástupce/manažer
Asistent/ka v advokátní kanceláři
Projektový manažer pro výzkumné centrum
Koordinátor showroomu
Podpora prodeje – back office (speciální plyny)
Předpisář/ka nájemného
Personální konzultant/ka - získej praxi v HR (HPP i brigáda)
Office Manažer
Asistent/ka nákupu techniky
Office & Accounting Coordinator (na částečný úvazek)
Specialista logistiky
Teamleader call centra
Administrativní pracovník/pracovnice koordinace servisu