předvýběr.cz
Specialista zákaznického servisu - Karlín
Zveřejněno 23.03.2023
Pro našeho klienta, společnost, která se zabývá výrobou a prodejem hraček a dětských her, hledáme vhodného kandidáta na pozici Specialista zákaznického servisu.
Náplň práce:
- Příjem a zpracování objednávek v systému SAP
- Spolupráce se skladem a logistikou v zahraničí
- Příprava faktur pro účetnictví, komunikace s účetní v Německu
- Řízení zásob / plánování a kontrola výrobků
- Zpracování prodejních dat a následná analýza dat
- Řešení reklamací dodávek od zákazníků
- Administrativa s tím spojená
- Podpora prodejního a marketingového oddělení – reporting
Co od Vás očekáváme:
- Ukončené SŠ vzdělání s maturitou
- Praxi na stejné nebo podobné pozici alespoň 1 rok
- Znalost SAPu anebo jiného podobného softwaru
- Znalost češtiny, případně slovenštiny podmínkou – komunikace s českými a slovenskými zákazníky
- Znalost anglického jazyka (slovem i písmem) – interní komunikace (centrála Německo)
- Znalost MS Office na vyšší uživatelské úrovni (zejména Excel)
- Analytické a organizační schopnosti, proklientský přístup, profesionální vystupování a schopnost jasné komunikace
Co Vám nabízíme:
- Práci na HPP, plný úvazek
- Smlouvu na dobu neurčitou
- Možnost pracovat v silné a mezinárodní společnosti na trhu s hračkami
- Příležitost rozvíjet své dovednosti prostřednictvím školení
- Práci v příjemném a menším kolektivu
- Mzdu 45 – 55 000 Kč/měsíc dle zkušeností
- Možnost firemního stravování v budově
- Příspěvek na stravování
- Slevu na firemní výrobky/služby
- Mobil, notebook
- Občasnou práci z domova
- Flexibilní začátek a konec pracovní doby
- Dovolenou 5 týdnů
- Sick days
- Vzdělávací kurzy a školení
- Velmi dobrou dopravní dostupnost
- Children-friendly office
- Místo výkonu práce: Praha 8 – Karlín
- Nástup možný ihned nebo dle domluvy
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Informace o pozici
Zaujala vás nabídka?
Zašlete nám svůj životopis
Kliknutím na tlačítko budete přesměrováni na formulář teamio.cz – platformu společnosti LMC s.r.o., IČO: 264 41 381, který je našim partnerem v oblasti zabezpečeného ukládání Vašich osobních údajů a Vašich životopisů a zpracovává pro nás údaje v pozici zpracovatele osobních údajů.
Pokud vás tato nabídka zaujala, můžete nám také zaslat váš strukturovaný životopis emailem na predvyber@predvyber.cz. Budeme vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost. S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor.
Jak společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., Na Kozačce 1289/7, Vinohrady (Praha 2), 120 00 (dále jen „Správce“) zpracovává Vaše osobní údaje za účelem plnění budoucí smlouvy si můžete přečíst v Zásadách zpracování osobních údajů..
Podobné pozice
Administrativa
Specialista zákaznického servisu
Specialista/ka péče o klíčové zákazníky
Koordinační pracovník
Executive asisstant obchodního ředitele pro východní Evropu
Pracovník prodejny/eshopu
Asistentka informačního centra
Digital Release Administrator
Referent/ka administrativy – Praha – Řepy
Administrativní pracovník obchodu a zákaznického servisu
Obchodní referent/-ka – zpracování nabídek (Sales internal)
Obchodní asistent
Operátor/ka PCO
Vedoucí recepce
Executive Assitant/Office manager
Obchodní zástupce/ zástupkyně pro Moravu
Office administrátor/Logistik
OBCHODNÍ ASISTENT(KA) - BRIGÁDA
Asistentka ředitele
Asistent/ka logistiky s němčinou
Vedoucí menší kanceláře
Inside sales/Sales specialist