předvýběr.cz
Sales & Administration Coordinator
Zveřejněno 25.01.2024
Pro našeho klienta, přední českou nanotechnologickou společnost, která dodává na mezinárodní trh inovativní produkty a technologie v oblastech od ochrany proti padělkům, nanostrukturované optiky a 3D tisku, až po lékařské aplikace, hledáme vhodného kandidáta na pozici Sales & Administration Coordinator.
Hledáme posilu, která bude katalyzátorem jejich rozvoje a je připravená občas cestovat.
Pozice koordinátora přispívá k efektivitě celého provozu. Úzce spolupracuje s oddělením prodeje, marketingu, výzkumu, vývoje, výroby a logistiky. Zároveň napřímo komunikuje se zákazníky a obchodními partnery.
Koho hledáme:
- Samostatného rozhodovatele s orientací na zákazníka: schopnost prioritizovat a organizovat práci s důrazem na vynikající zákaznický servis
- Týmového hráče pro podporu vedení a oddělení: spolupráce s vedením společnosti, sales a marketing týmem
- Pečlivého administrátora: přesnost a důslednost v administrativních úkolech, zajistit, aby nic nebylo přehlédnuto
- Komunikativního a pozitivního člena týmu: silné komunikační dovednosti a schopnost šířit pozitivní atmosféru
- Flexibilního a adaptabilního profesionála: schopnost přizpůsobit se rychle měnícím se požadavkům a ochota k občasnému cestování za pracovními úkoly
- Otevřenou mysl a chuť se učit: ochota přijímat nové výzvy a nutná plynulá znalost angličtiny pro efektivní komunikaci v mezinárodním prostředí
Co budeš mít na starost:
- Zajištění výjimečného zákaznického servisu: jako první bod kontaktu pro naše klienty a partnery
- Administrativní podpora vedení: efektivní správa agendy, organizace schůzek a koordinace mezi odděleními
- Podpora sales a marketingového týmu: pomáhat s administrativními úkoly, přípravou materiálů a organizací akcí, včetně občasných pracovních cest
- Zajištění plynulého chodu kanceláře: včetně správy dokumentů a databází
- Nejen zkušenosti, ale především chuť učit se a rozvíjet se v oblasti zákaznického servisu a administrativy, a ochota k občasnému cestování
- Plynulou angličtinu pro komunikaci s mezinárodními klienty a partnery
- Řidičský průkaz skupiny B
Co ti můžeme nabídnout:
- Tým zkušených kolegů, kteří jsou špičkami v oboru
- Práci na HPP, plný úvazek
- Roční bonus
- 5 týdnů dovolené
- 3 dny sick days
- Možnost občasné práce z domova po zaškolení
- Příspěvek na stravování
- Notebook, mobil
- Vzdělávací programy na míru
- Přátelskou firemní kulturu
- Možnost profesního růstu
- Místo výkonu práce: Husinec – Řež
- Nástup co nejdříve
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Informace o pozici
Zaujala vás nabídka?
Zašlete nám svůj životopis
Kliknutím na tlačítko budete přesměrováni na formulář teamio.cz – platformu společnosti LMC s.r.o., IČO: 264 41 381, který je našim partnerem v oblasti zabezpečeného ukládání Vašich osobních údajů a Vašich životopisů a zpracovává pro nás údaje v pozici zpracovatele osobních údajů.
Pokud vás tato nabídka zaujala, můžete nám také zaslat váš strukturovaný životopis emailem na predvyber@predvyber.cz. Budeme vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost. S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor.
Jak společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., Na Kozačce 1289/7, Vinohrady (Praha 2), 120 00 (dále jen „Správce“) zpracovává Vaše osobní údaje za účelem plnění budoucí smlouvy si můžete přečíst v Zásadách zpracování osobních údajů..
Podobné pozice
Administrativa
Provozní koordinátor – front office
Junior účetní/Fakturant/ka
Výkonná asistentka/ asistent jednatelů společnosti
Office Manager
Samostatný referent oddělení Krajský stavební úřad
Pracovník zákaznického oddělení
Servisní poradce - poradkyně - Přijímací technik
Customer Service – podpora obchodního týmu
Recepční pro resort na Lipně
Specialista nákupu a zákaznického servisu
Personální konzultant/ka - získej praxi v HR (HPP i brigáda)