předvýběr.cz
Referent/ka administrativy – Praha – Řepy
Zveřejněno 28.03.2023
Pro našeho klienta, společnost, která patří mezi významné firmy zabývající se mezinárodním obchodem s mlékárenskými výrobky, hledáme vhodné kandidáty na pozici Referent/ka administrativy – Praha – Řepy.
Náplň práce:
- vedení recepce firemní budovy – vyřizování tel. hovorů, občerstvení pro návštěvy, výdej a příjem pošty, objednávání kancelářských potřeb, kontrola došlých faktur vztahující se ke správě firmy
- vystavování daňových dokladů, faktur, ODD, vrubopisů, zálohových faktur– v CZ i AJ v systému
- kontrola potvrzených dodacích listů od odběratelů, urgence jejich zasílání od dopravců a skladů, řešení rozdílů s oddělením logistiky
- účast na inventurách zásob zboží na skladech
- namátkově, event. podle potřeby kontrolovat podmínky skladování nakoupeného zboží
- spolupráce s obchodním oddělením – měsíční cenotvorba nákupních cen a jejich zadávání do systému
- spolupráce na přípravě a účast na zahraničních veletrzích (cca 1x ročně v EU)
- dle potřeby spolupráce při kompletaci/rozvozu/legalizaci dokladů, ústní a písemná komunikace s obchodními partnery, s orgány státní správy, bankami atd.
Co od Vás očekáváme:
- SŠ vzdělání ukončené maturitou – ideálně ekonomický směr
- Praxi – v logistické či obchodní firmě nebo absolvent ekonomického či obchodního oboru (zaučíme)
- Jazykové znalosti ČJ (rodilý mluvčí), Anglický jazyk úroveň min B1
- Řidičský průkaz skupiny B
- Znalosti práce na PC: MS Office zejména dobrou znalost Excel, Adobe Acrobat
- Komunikativní schopnosti, pečlivost, flexibilita, týmová spolupráce, analytické a logické myšlení
- Základní orientaci v obchodních a logistických procesech výhodou, případně zaučíme
Co Vám můžeme nabídnout:
- Práce na HPP do oddělení logistiky
- Práce na plný úvazek – 40 hod. týdně
- Po zkušební době možnost Home office
- Nástupní plat 30 000 Kč – 35 000 Kč – záleží na zkušenostech + osobní ohodnocení
- 5 týdnů dovolené
- Stravenky
- Příspěvek na dovolenou
- Místo výkonu práce: Praha 6 – Řepy
- Nástup možný ihned
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Informace o pozici
Zaujala vás nabídka?
Zašlete nám svůj životopis
Kliknutím na tlačítko budete přesměrováni na formulář teamio.cz – platformu společnosti LMC s.r.o., IČO: 264 41 381, který je našim partnerem v oblasti zabezpečeného ukládání Vašich osobních údajů a Vašich životopisů a zpracovává pro nás údaje v pozici zpracovatele osobních údajů.
Pokud vás tato nabídka zaujala, můžete nám také zaslat váš strukturovaný životopis emailem na predvyber@predvyber.cz. Budeme vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost. S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor.
Jak společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., Na Kozačce 1289/7, Vinohrady (Praha 2), 120 00 (dále jen „Správce“) zpracovává Vaše osobní údaje za účelem plnění budoucí smlouvy si můžete přečíst v Zásadách zpracování osobních údajů..
Podobné pozice
Administrativa
Fakturantka v mezinárodní advokátní kanceláři
Fakturant/ka - Čestlice
Recepční
Administrativa - back office
Interní podpora prodeje
Vedení menší kanceláře / Asistentka společnosti
Mzdová účetní úřadu
Zákaznický servis/Asistent prodeje
Technik registru vozidel
Administrativní pracovník - logistika
Billing & Logistics Specialist
Office Manager/ Referent marketingu
Asistent/ka právního týmu
OBCHODNÍ ASISTENT(KA) - BRIGÁDA
Pracovník/ce oddělení investic
Technická podpora prodeje pro průmyslové armatury
Service and Sales Administrator
Sales support specialist
Asistent/ka - Praha 9
Pracovník zákaznického servisu
Asistent/tka prodeje - Back office
Executive asisstant obchodního ředitele pro východní Evropu
Asistent/ka
Obsahový specialista – redaktor/ka
Customer Service Support s němčinou
Administrativní pracovník/ce v oblasti obchodu
Personální konzultant/ka - získej praxi v HR