předvýběr.cz
Pracovník oddělení dispečinku
Zveřejněno 28.02.2023
Pro našeho klienta, společnost zabývající se prodejem lékařské přístrojové techniky a zajišťující související metrologické, servisní a revizní služby v oblasti zdravotnictví, hledáme vhodného kandidáta na pozici Pracovník oddělení dispečinku.
Náplň práce:
- Plánování práce servisních techniků
- Komunikace se zákazníky - zajištění zakázky, řešení aktuálních dotazů klientů a případných reklamací, hlídání periodických termínů servisních prohlídek lékařských přístrojů
- Dohled nad plněním dodávek zboží a s tím spojená fakturace
- Realizace telemarketingových projektů s cílem domluvení schůzky obchodníků, poskytnutí informací zákazníkům, ověření spokojenost zákazníka s produktem, službou apod.
- Administrativní činnosti – příprava a evidence obchodní korespondence, příprava a obstarávání podkladů, potřebných dokumentů, apod.
- Práce s informačním systémem
Požadujeme:
- SŠ vzdělání zakončené maturitou
- Praxe na obdobné pozici alespoň 1 rok - práce v klientském centru výhodou
- Komunikativnost, organizační schopnosti, pečlivost a schopnost řešit krizové situace
- Ochotu pracovat s technickým produktem
- Uživatelskou znalost práce s PC (Outlook, Word, Excel)
- Znalost SW Pohoda - výhodou
Nabízíme:
- Práci na HPP v perspektivním oboru
- Samostatnou a zodpovědnou práci v menším a přátelském kolektivu
- Velikost úvazku dle Vašich časových možností
- Nástup dohodou
- Prostor pro seberealizaci
- 5 týdnů dovolené
- Multisport karta
- Stravenky
- Místo výkonu práce: Polička
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Informace o pozici
Zaujala vás nabídka?
Zašlete nám svůj životopis
Kliknutím na tlačítko budete přesměrováni na formulář teamio.cz – platformu společnosti LMC s.r.o., IČO: 264 41 381, který je našim partnerem v oblasti zabezpečeného ukládání Vašich osobních údajů a Vašich životopisů a zpracovává pro nás údaje v pozici zpracovatele osobních údajů.
Pokud vás tato nabídka zaujala, můžete nám také zaslat váš strukturovaný životopis emailem na predvyber@predvyber.cz. Budeme vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost. S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor.
Jak společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., Na Kozačce 1289/7, Vinohrady (Praha 2), 120 00 (dále jen „Správce“) zpracovává Vaše osobní údaje za účelem plnění budoucí smlouvy si můžete přečíst v Zásadách zpracování osobních údajů..
Podobné pozice
Administrativa
Specialista zákaznického servisu
Specialista/ka péče o klíčové zákazníky
Koordinační pracovník
Executive asisstant obchodního ředitele pro východní Evropu
Pracovník prodejny/eshopu
Asistentka informačního centra
Digital Release Administrator
Referent/ka administrativy – Praha – Řepy
Administrativní pracovník obchodu a zákaznického servisu
Obchodní referent/-ka – zpracování nabídek (Sales internal)
Obchodní asistent
Operátor/ka PCO
Vedoucí recepce
Executive Assitant/Office manager
Obchodní zástupce/ zástupkyně pro Moravu
Office administrátor/Logistik
OBCHODNÍ ASISTENT(KA) - BRIGÁDA
Asistentka ředitele
Asistent/ka logistiky s němčinou
Vedoucí menší kanceláře
Inside sales/Sales specialist