předvýběr.cz
Osobní asistent/ka jednatele
Zveřejněno 01.02.2023
Pro našeho klienta, prestižní advokátní kancelář, která působí v České a Slovenské republice již přes 25 let, hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Osobní asistent/ka jednatele.
Vaše náplň práce:
- administrativní podpora jednatele advokátní kanceláře, v případě potřeby pak občasné zastoupení kolegyně v rámci administrativní podpory týmu právníků
- úprava a formátování dokumentů, právních textů či prezentací
- asistence při uzavírání kontraktů, příprava návrhů podání na obchodní rejstřík, katastr aj.,
- fakturace (příprava podkladů k fakturaci, komunikace s klienty)
- komunikace se soudy, úřady a jinými institucemi
- správa datové schránky
- zajišťování služebních cest
- práce s interními systémy (DMS M-Files, Webspis, aj.) a programy (MS Office, Adobe Systems, WorkShare)
- být i pravou rukou jednateli v osobních záležitostech (pochůzky, rezervace, komunikace s úřady v soukromých záležitostech a další případná zařizování atd.)
Očekáváme:
- SŠ/VŠ vzdělání
- předchozí zkušenosti s administrativní pozicí, zkušenosti s pozicí osobní asistentky výhodou, nikoliv podmínkou
- český jazyk na úrovni rodilého mluvčího slovem i písmem
- anglický jazyk na komunikativní úrovni (zejména telefonická a e-mailová komunikace)
- dobrá znalost práce na PC (MS Office – zejména formátování ve Word)
- dobré organizační schopnosti, systematičnost při práci
- samostatnost, pečlivost a smysl pro detail
- schopnost se vypořádat s nastalými situacemi a časová flexibilita (občasná práce o víkendech či večerních hodinách)
Nabízíme:
- stabilní práci v prestižní advokátní kanceláři
- práce na HPP, plný úvazek
- vzdělávání podporované společností (příspěvek na jazykové kurzy)
- občerstvení na pracovišti
- společenské firemní akce (vánoční/narozeninový večírek)
- týmové sportovní aktivity (např. lyžování, cyklistika a turistika) v rámci teambuildingů
- příspěvek na stravování a volný čas (stravenky Sodexo, Flexipassy)
- příspěvek na MultiSport kartu
- firemní paušál
- nástup možný ihned
- moderní kanceláře na Praze 1
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Informace o pozici
Zaujala vás nabídka?
Zašlete nám svůj životopis
Kliknutím na tlačítko budete přesměrováni na formulář teamio.cz – platformu společnosti LMC s.r.o., IČO: 264 41 381, který je našim partnerem v oblasti zabezpečeného ukládání Vašich osobních údajů a Vašich životopisů a zpracovává pro nás údaje v pozici zpracovatele osobních údajů.
Pokud vás tato nabídka zaujala, můžete nám také zaslat váš strukturovaný životopis emailem na predvyber@predvyber.cz. Budeme vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost. S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor.
Jak společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., Na Kozačce 1289/7, Vinohrady (Praha 2), 120 00 (dále jen „Správce“) zpracovává Vaše osobní údaje za účelem plnění budoucí smlouvy si můžete přečíst v Zásadách zpracování osobních údajů..
Podobné pozice
Administrativa
Recepční & Office Manager
TÝMOVÁ ASISTENTKA
Pracovník nákupního oddělení
Asistent auditora
Vedoucí personálního odboru
Asistent-ka/Recepční
Vedoucí recepce / Koordinátor/ka recepcí
Obchodní referent/ka
Referent/ka – zpracovatel/ka přestupků - Odbor dopravy
Administrativní pracovník reklamačního oddělení s AJ
Asistent/ka vedení společnosti