předvýběr.cz

Office manažer/ka

Zveřejněno 22.03.2023


Pro našeho klienta, distributora stomatologických potřeb, hledáme vhodné kandidáty na pozici Office manažer/ka.

Náplň práce:

  • Zajištění a udržení reprezentativního stavu firemních prostor i vybavení (základní facility management, kontrola kvality úklidu, řešení zjištěných závad a nedostatků, správa klíčů a zabezpečovacího systému - kódy, revize, funkčnost, správa zeleně aj.)
  • Podpora top managementu společnosti při jednáních a na vybraných poradách (pomoc s přípravou cateringu, příprava zasedacích místností a prostor, úklid, podklady aj.)
  • Správa kalendáře jednatele společnosti, administrativní podpora managementu společnosti
  • Běžná administrativa související s pozicí (např. správa pošty a kalendářů, vedení dílčích evidencí, oběh dokumentů aj.)
  • Vyjednávání s dodavateli, dohled nad kvalitou a vyúčtováním dodaných služeb
  • Organizace firemních akcí – zabezpečení různých akcí pro jednotlivé týmy a celou firmu; příprava, správa a zpětná kontrola rozpočtů jednotlivých akcí; zabezpečování různých sportovních aktivit, správa kalendáře
  • Organizace služebních cest – zabezpečení letenek, jízdenek, cest. pojištění, ubytování, koordinace cest; komunikace se zaměstnanci a finančním oddělením
  • Správa vozového parku (servis, opravy, STK, CCS karty, přehled vozového parku, GPS jednotky, kniha jízd, řešení pojištění - pojistných událostí aj.)
  • Správa a řešení agendy BOZP a PO – vedení a aktualizace dokumentace, komunikace s bezpečnostním technikem, bezpečnostní audity
  • Zodpovědnost za pokladnu a platby za back office – koordinace dokladů a plateb spolu s finančním oddělením
  • Správa firemního vybavení (jednání s dodavateli, mobily, tablety atd.)
  • Zajištění HR agendy (tvorba pracovních smluv, nábory, docházka atd.)
  • Obsluha datové schránky
  • Zajištění a odpovědnost za hladký chod recepce
  • Zastupování recepce
  • Řešení ad hoc úkolů

Požadujeme:

  • Minimálně SŠ vzdělání zakončené maturitní zkouškou
  • Alespoň 2 roky praxe na obdobné pozici
  • Výbornou znalost českého jazyka,
  • Velmi dobré organizační a komunikační schopnosti
  • Schopnost samostatného a logického uvažování
  • IT gramotnost a znalost kancelářských nástrojů
  • Časovou flexibilitu
  • Veselou mysl, příjemné a reprezentativní vystupování
  • Přirozenou potřebu pečovat a pomáhat

Nabízíme:

  • Prostor pro realizaci Vašich nápadů
  • Nekorporátní prostředí se značnou flexibilitou – prostředí bez zdlouhavých schvalovacích procesů s lokálním přizpůsobením dle potřeb
  • Motivační finanční ohodnocení, pravidelný výplatní termín
  • Uvolněnou a přátelskou neformální atmosféru
  • Podporu od zkušených parťáků
  • Zaškolení a systém dalšího vzdělávání
  • Benefity: stravenkový paušál, 25 dní dovolené, 2 dny sick day, Multisport kartu, příspěvek na penzijní připojištění, možnost a podpora dalšího vzdělávání, příležitost pro osobní i profesní růst, slevy na výrobky, možnost občasné práce z domova, sleva na tarif, odměny a další
  • Možnost parkování na firemním parkovišti oceňují mnozí z nás
  • Volné víkendy a svátky
  • Firemní akce
  • Nástup možný ihned
  • Místo výkonu práce: Praha 3 Žižkov

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!

Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.


Informace o pozici

Region:
Praha
Typ pracovního poměru:
Práce na plný úvazek
Benefity:
Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Sleva na firemní výrobky/služby, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, Možnost si napracovat hodiny
Požadované vzdělání:
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Zaujala vás nabídka?

Zašlete nám svůj životopis
Kliknutím na tlačítko budete přesměrováni na formulář teamio.cz – platformu společnosti LMC s.r.o., IČO: 264 41 381, který je našim partnerem v oblasti zabezpečeného ukládání Vašich osobních údajů a Vašich životopisů a zpracovává pro nás údaje v pozici zpracovatele osobních údajů.

Pokud vás tato nabídka zaujala, můžete nám také zaslat váš strukturovaný životopis emailem na predvyber@predvyber.cz. Budeme vás v nejbližší době kontaktovat.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost. S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor.

Jak společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., Na Kozačce 1289/7, Vinohrady (Praha 2), 120 00 (dále jen „Správce“) zpracovává Vaše osobní údaje za účelem plnění budoucí smlouvy si můžete přečíst v Zásadách zpracování osobních údajů..