předvýběr.cz
Office manažer/ka
Zveřejněno 22.03.2023
Pro našeho klienta, distributora stomatologických potřeb, hledáme vhodné kandidáty na pozici Office manažer/ka.
Náplň práce:
- Zajištění a udržení reprezentativního stavu firemních prostor i vybavení (základní facility management, kontrola kvality úklidu, řešení zjištěných závad a nedostatků, správa klíčů a zabezpečovacího systému - kódy, revize, funkčnost, správa zeleně aj.)
- Podpora top managementu společnosti při jednáních a na vybraných poradách (pomoc s přípravou cateringu, příprava zasedacích místností a prostor, úklid, podklady aj.)
- Správa kalendáře jednatele společnosti, administrativní podpora managementu společnosti
- Běžná administrativa související s pozicí (např. správa pošty a kalendářů, vedení dílčích evidencí, oběh dokumentů aj.)
- Vyjednávání s dodavateli, dohled nad kvalitou a vyúčtováním dodaných služeb
- Organizace firemních akcí – zabezpečení různých akcí pro jednotlivé týmy a celou firmu; příprava, správa a zpětná kontrola rozpočtů jednotlivých akcí; zabezpečování různých sportovních aktivit, správa kalendáře
- Organizace služebních cest – zabezpečení letenek, jízdenek, cest. pojištění, ubytování, koordinace cest; komunikace se zaměstnanci a finančním oddělením
- Správa vozového parku (servis, opravy, STK, CCS karty, přehled vozového parku, GPS jednotky, kniha jízd, řešení pojištění - pojistných událostí aj.)
- Správa a řešení agendy BOZP a PO – vedení a aktualizace dokumentace, komunikace s bezpečnostním technikem, bezpečnostní audity
- Zodpovědnost za pokladnu a platby za back office – koordinace dokladů a plateb spolu s finančním oddělením
- Správa firemního vybavení (jednání s dodavateli, mobily, tablety atd.)
- Zajištění HR agendy (tvorba pracovních smluv, nábory, docházka atd.)
- Obsluha datové schránky
- Zajištění a odpovědnost za hladký chod recepce
- Zastupování recepce
- Řešení ad hoc úkolů
Požadujeme:
- Minimálně SŠ vzdělání zakončené maturitní zkouškou
- Alespoň 2 roky praxe na obdobné pozici
- Výbornou znalost českého jazyka,
- Velmi dobré organizační a komunikační schopnosti
- Schopnost samostatného a logického uvažování
- IT gramotnost a znalost kancelářských nástrojů
- Časovou flexibilitu
- Veselou mysl, příjemné a reprezentativní vystupování
- Přirozenou potřebu pečovat a pomáhat
Nabízíme:
- Prostor pro realizaci Vašich nápadů
- Nekorporátní prostředí se značnou flexibilitou – prostředí bez zdlouhavých schvalovacích procesů s lokálním přizpůsobením dle potřeb
- Motivační finanční ohodnocení, pravidelný výplatní termín
- Uvolněnou a přátelskou neformální atmosféru
- Podporu od zkušených parťáků
- Zaškolení a systém dalšího vzdělávání
- Benefity: stravenkový paušál, 25 dní dovolené, 2 dny sick day, Multisport kartu, příspěvek na penzijní připojištění, možnost a podpora dalšího vzdělávání, příležitost pro osobní i profesní růst, slevy na výrobky, možnost občasné práce z domova, sleva na tarif, odměny a další
- Možnost parkování na firemním parkovišti oceňují mnozí z nás
- Volné víkendy a svátky
- Firemní akce
- Nástup možný ihned
- Místo výkonu práce: Praha 3 Žižkov
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Informace o pozici
Zaujala vás nabídka?
Zašlete nám svůj životopis
Kliknutím na tlačítko budete přesměrováni na formulář teamio.cz – platformu společnosti LMC s.r.o., IČO: 264 41 381, který je našim partnerem v oblasti zabezpečeného ukládání Vašich osobních údajů a Vašich životopisů a zpracovává pro nás údaje v pozici zpracovatele osobních údajů.
Pokud vás tato nabídka zaujala, můžete nám také zaslat váš strukturovaný životopis emailem na predvyber@predvyber.cz. Budeme vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost. S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor.
Jak společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., Na Kozačce 1289/7, Vinohrady (Praha 2), 120 00 (dále jen „Správce“) zpracovává Vaše osobní údaje za účelem plnění budoucí smlouvy si můžete přečíst v Zásadách zpracování osobních údajů..
Podobné pozice
Administrativa
Specialista zákaznického servisu
Specialista/ka péče o klíčové zákazníky
Koordinační pracovník
Executive asisstant obchodního ředitele pro východní Evropu
Pracovník prodejny/eshopu
Asistentka informačního centra
Digital Release Administrator
Referent/ka administrativy – Praha – Řepy
Administrativní pracovník obchodu a zákaznického servisu
Obchodní referent/-ka – zpracování nabídek (Sales internal)
Obchodní asistent
Operátor/ka PCO
Vedoucí recepce
Executive Assitant/Office manager
Obchodní zástupce/ zástupkyně pro Moravu
Office administrátor/Logistik
OBCHODNÍ ASISTENT(KA) - BRIGÁDA
Asistentka ředitele
Asistent/ka logistiky s němčinou
Vedoucí menší kanceláře
Inside sales/Sales specialist