předvýběr.cz
Office manager - Praha 3
Zveřejněno 09.10.2023
Pro našeho klienta, společnost, která vyrábí inovativní software a IoT systémy pro komerční nemovitosti, hledáme vhodné kandidáty na pozici Office manager/ka - Praha 3.
Náplň práce:
- Podpora HR/people operations – onboardování nových lidí, interní vzdělávání, organizace teambuildingů a eventů, budování employer brandu apod.
- Interní a externí činnosti podporující finanční oddělení – zpracování dokumentů, vyúčtování pracovních cest, timesheetů apod.
- Provoz kanceláří – zajišťování nákupu, spolupráce s pronajímatelem, vylepšování wellbeing v prostoru
- Komunikace s dodavateli a odběrateli
- Zajišťování dodávek zákazníkům
- Správa rezervací (zasedačky, event spaces, ale i letenky/hotely apod.)
- Pomoc s interními a externími eventy
- Ostatní administrativní podpora
Požadujeme:
- SŠ vzdělání
- Komunikativní znalost českého a anglického jazyka
- Komunikační schopnosti
- Zkušenost se základními IT systémy
- Samostatnost, organizovanost, profesionalita, spolehlivost
Nabízíme:
- Příležitost být součástí vývoje produktu, který má globální ambice v proptech světě
- Možnost profesního i osobnostního růstu
- Přátelský a mezinárodní kolektiv „startupistů“
- IT vybavení, placený telefonní tarif s 40 GB daty, Multisport karta
- Flexibilní pracovní dobu, home office
- 4 týdny dovolené + 5 dní sick days
- Občerstvení v kanceláři – občasné snídaně a svačiny
- Stolní fotbálek
- Moderní kanceláře v centru Prahy – Žižkov
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Informace o pozici
Zaujala vás nabídka?
Zašlete nám svůj životopis
Kliknutím na tlačítko budete přesměrováni na formulář teamio.cz – platformu společnosti LMC s.r.o., IČO: 264 41 381, který je našim partnerem v oblasti zabezpečeného ukládání Vašich osobních údajů a Vašich životopisů a zpracovává pro nás údaje v pozici zpracovatele osobních údajů.
Pokud vás tato nabídka zaujala, můžete nám také zaslat váš strukturovaný životopis emailem na predvyber@predvyber.cz. Budeme vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost. S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor.
Jak společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s., Na Kozačce 1289/7, Vinohrady (Praha 2), 120 00 (dále jen „Správce“) zpracovává Vaše osobní údaje za účelem plnění budoucí smlouvy si můžete přečíst v Zásadách zpracování osobních údajů..
Podobné pozice
Administrativa
Specialista/ka reklamací
Fortinet Sales Specialist
Asistent/ka v advokátní kanceláři
Recepční a administrativní podpora vedení společnosti
Office Assistant
Správce firemního vozového parku
Technicko-provozní koordinátor/ka – převážně REMOTE
Referent/ka zahraničního obchodu - možnost zkráceného úvazku
Office Manager v digitální agentuře
Referent/ka rozpočtu
Finanční účetní
Specialista/ Asistent prodeje v oboru TZB
Pracovník backoffice/Administrativní podpora
Asistent/ka
Referent/ka Odboru územního plánování
Administrativní pracovník/fakturant (zkrácený úvazek - 20 hod. týdně)