předvýběr.cz
Fakturant / administrativní pracovník expedice
Zveřejněno 22.01.2024
Pro našeho klienta, společnost zabývající se prodejem převážně italských potravin a jejich distribucí, hledáme vhodné kandidáty na pozici Fakturant – administrativní pracovník expedice.
Náplň práce:
- Fakturace, tzn. převzetí zpracované objednávky ze systému, její kontrola, doplnění parametrů, které nejsou zpracovány automaticky, uzavření jako daňový doklad
- Distribuce daňových dokladů (faktur) dle rozvozových linek
- Tisk přepravních dokladů (přímo ze systému a jejich předávání přepravcům
- Po zapracování stabilizaci výše uvedené náplně taktéž kontrola zbožových karet a jejich evidence a doplňování, dle zbývajícího časového prostoru
- Účast na inventuře skladu – 1 x ročně
- Pracovní doba od 4:00 do cca 13:00
Požadavky:
- Vzdělání min SŠ, ideálně ekonomického směru, popřípadě obchodní učební obor s maturitou
- Základní znalosti účetnictví týkající se fakturace zboží a skladové evidence, základy zbožíznalství - potraviny
- Spolehlivost, soustředěnost, samostatnost
- Znalost základů italštiny výhodou
- Výhodou praxe jako fakturant/ka či pracovník skladové evidence
- Výhodou základní znalost logistiky
- ŘP. sk. B výhodou
Nabídka:
- Zajímavou a rozmanitou práci na HPP – plný úvazek
- Možnost osobního a kariérního růstu
- Nástupní mzda 40 000 Kč s možností dalšího růstu
- Možnosti nástupu ihned / dle dohody
- Místo výkonu práce: Praha – Chrášťany
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Informace o pozici
Zaujala vás nabídka?
Zašlete nám svůj životopis
Kliknutím na tlačítko budete přesměrováni na formulář teamio.cz – platformu společnosti LMC s.r.o., IČO: 264 41 381, který je našim partnerem v oblasti zabezpečeného ukládání Vašich osobních údajů a Vašich životopisů a zpracovává pro nás údaje v pozici zpracovatele osobních údajů.
Pokud vás tato nabídka zaujala, můžete nám také zaslat váš strukturovaný životopis emailem na predvyber@predvyber.cz. Budeme vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost. S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor.
Jak společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., Na Kozačce 1289/7, Vinohrady (Praha 2), 120 00 (dále jen „Správce“) zpracovává Vaše osobní údaje za účelem plnění budoucí smlouvy si můžete přečíst v Zásadách zpracování osobních údajů..
Podobné pozice
Administrativa
Projektový manažer pro výzkumné centrum
Koordinátor showroomu
Podpora prodeje – back office (speciální plyny)
Předpisář/ka nájemného
Personální konzultant/ka - získej praxi v HR (HPP i brigáda)
Office Manažer
Asistent/ka nákupu techniky
Office & Accounting Coordinator (na částečný úvazek)
Specialista logistiky
Asistent/ka ecommerce
Teamleader call centra
Administrativní pracovník/pracovnice koordinace servisu
Referent/ka odboru správy majetku města
Referent/referentka stavebního odboru
Recepční a administrativní podpora vedení společnosti
Administrativní pracovnice/pracovník v krabičkové stravě