předvýběr.cz

Evening Receptionist

Zveřejněno 06.10.2022


For our client, a company that is in elite global law firm serving leading companies, financial institutions and governments around the world, we are looking for a candidate for the position of Evening Receptionist.

Job description:

  • Reports to and takes direction from Coordinating secretary
  • Greets clients and visitors to the office and announces their arrival to the appropriate person
  • Maintains a professional appearance and attitude at all times
  • Schedules conference rooms
  • Orders food, delivers food orders, and prepares coffee for the staff and conferences, when necessary
  • Maintains the appearance of the reception area and conference rooms
  • Makes frequent checks of the conference room supplies and replenishes supplies when necessary
  • Checks conference rooms before scheduled meetings to ensure proper set-up, and after meetings for subsequent clean-up
  • Maintains kitchen area
  • Has a thorough knowledge of the telephone features, and E-mail, and keeps abreast of changes therein
  • Has a thorough knowledge of Firm procedures and upholds all rules and procedures
  • Answers and directs inquiries to appropriate staff member or lawyer/legal staff. Keeps information confidential when necessary

  • Makes travel and hotel reservations when required

Experience required:

  • Very good knowledge of English language
  • General knowledge of PC
  • Organizational skills
  • Good ability to communicate with people (face to face and over the phone), especially quick and complete understanding of English on the phone
  • Ability to work under stress
  • Should be reliable, efficient, attentive to details, and self-motivated
  • Should have very professional appearance and pleasant manners

Benefits:

  • Multisport Benefit Program
  • Luncheon vouchers
  • Language lessons
  • Program Healthy Office – fresh fruit, yoga classes, circuit training, physical therapist
  • Social events
  • Competitive salary
  • Part-time position - 20 hours a week, (Mo – Fri, 16:30 – 22:30)
  • Modern offices in the historic center of Prague

If you are interested in this offer, please send us your structured CV. We will contact you as soon as possible.

Candidates, who are not suitable for the position, will not be contacted by PŘEDVÝBĚR.CZ.

I agree, that my personal data, provided to PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. for the purpose of employment transmission, are handled according to law no 110/2019 Sb. Provided data are kept in the database for an essential term of employment transmission or till the withdrawal in writing.


Informace o pozici

Místo pracoviště:
Hlavní město Praha
Typ pracovního poměru:
Práce na zkrácený úvazek
Benefity:
Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Občerstvení na pracovišti, Zdravotní volno/sickdays, Firemní akce
Požadované vzdělání:
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Zaujala vás nabídka?

Zašlete nám svůj životopis
Kliknutím na tlačítko budete přesměrováni na formulář teamio.cz – platformu společnosti LMC s.r.o., IČO: 264 41 381, který je našim partnerem v oblasti zabezpečeného ukládání Vašich osobních údajů a Vašich životopisů a zpracovává pro nás údaje v pozici zpracovatele osobních údajů.

Pokud vás tato nabídka zaujala, můžete nám také zaslat váš strukturovaný životopis emailem na predvyber@predvyber.cz. Budeme vás v nejbližší době kontaktovat.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost. S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor.

Jak společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., Na Kozačce 1289/7, Vinohrady (Praha 2), 120 00 (dále jen „Správce“) zpracovává Vaše osobní údaje za účelem plnění budoucí smlouvy si můžete přečíst v Zásadách zpracování osobních údajů..