předvýběr.cz
Billing & Logistics Specialist
Zveřejněno 27.06.2023
Pro našeho klienta, společnost, která je světovým poskytovatelem didaktických materiálů pro výuku obnovitelných zdrojů energie a snaží se pokrýt všechny úrovně vzdělávání, od základních škol až po univerzity, hledáme vhodného kandidáta na pozici Billing & Logistics Specialist.
Náplň práce:
Do našeho týmu nyní hledáme specialistu na logistiku a fakturaci. Máte alespoň krátkou praxi na podobné pozici nebo v administrativě? Nebojíte se angličtiny? Pak je tato pozice vhodná právě pro vás. Budete mít na starosti především logistiku, celní a skladovou agendu, ale i fakturaci. Budete pracovat v systémech Pohoda a QuickBooks:
- Zpracování celních dokladů JSD a VDD
- Příprava podkladů pro zpracování DPH z hlediska dovozu a vývozu
- Zadávání dovozních JSD do Pohody
- Práce s daty v programu Pohoda (skladové hospodářství, především příjemky)
- Provádění inventury zásob
- Agenda příchozích leteckých a lodních zásilek (jednání a celní řízení s dopravci, komunikace se sklady)
- Fakturace v QuickBooks a s tím související činnosti
- Kontrola kompatibility: Pohoda vs SalesForce a QuickBooks vs SalesForce
- Agenda hlášení obalů a elektronického odpadu
- Zastoupení Billing Specialist v době její dovolené (zpracování objednávek zákazníků, fakturace v Pohodě, komunikace s dopravci a sklady)
- Časem možná mírná změna nebo rozšíření agendy
Požadujeme:
Jste pozitivní a proaktivní člověk, který má zájem učit se novým věcem a přispívat k úspěchu celého týmu. Po zaučení nebudete mít problém umět si zorganizovat práci, pracovat samostatně a převzít zodpovědnost za zadané úkoly. Vyhovuje Vám prostředí malé společnosti – věci se dějí rychle a lidé musí zvládat více úkolů. Mezinárodní spolupráce Vás nevyděsí, ale nadchne. Vyhovuje Vám dojíždění Na Příkopě. Jste precizní a orientovaný na detail. Máte analytické a logické myšlení. Jste tak trochu detektiv, který rád řeší problémy až do konce. Jste (stejně jako my) otevřeni novým nápadům a vylepšením stávajících procesů a pracujete na jejich zefektivnění.
- Popsaný profil na Vás sedí
- Komunikace v angličtině slovem i písmem (úroveň B2)
- Perfektní čeština slovem i písmem
- Znalost funkcí Excelu
- Ideálně dva roky zkušeností na obdobné pozici
Výhodou:
- Umět si v úkolech stanovit priority, zjednodušit a zautomatizovat pracovní postupy, zorganizovat si čas
- Zkušenosti s účetním systémem Pohoda
Nabízíme:
- 40 000 Kč nástupní mzda
- 25 dní dovolené
- Stravenky/Stravenkový paušál
- Sick days
- Roční bonus
- Zdravotní péče
- Teambuildingy
- Místo výkonu práce: Praha 1 – Staré město
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Informace o pozici
Zaujala vás nabídka?
Zašlete nám svůj životopis
Kliknutím na tlačítko budete přesměrováni na formulář teamio.cz – platformu společnosti LMC s.r.o., IČO: 264 41 381, který je našim partnerem v oblasti zabezpečeného ukládání Vašich osobních údajů a Vašich životopisů a zpracovává pro nás údaje v pozici zpracovatele osobních údajů.
Pokud vás tato nabídka zaujala, můžete nám také zaslat váš strukturovaný životopis emailem na predvyber@predvyber.cz. Budeme vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost. S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor.
Jak společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., Na Kozačce 1289/7, Vinohrady (Praha 2), 120 00 (dále jen „Správce“) zpracovává Vaše osobní údaje za účelem plnění budoucí smlouvy si můžete přečíst v Zásadách zpracování osobních údajů..
Podobné pozice
Administrativa
Asistent/ka vedení
ASISTENT/KA PRODEJE - OPERÁTOR/KA
Asistent/ka vedení společnosti - Praha 3
Administrátor Evropského Distribučního Centra
Referent odboru dopravy - přestupky (VŠ - právní zaměření)
F&B ASISTENT PRO HORSKÝ RESORT - nábor. odměna 30.000 Kč
Administrativní pracovník reklamačního oddělení s AJ
Asistent/ka
Odborná asistentka Projektového manažera
Customer Service – divize advanced materials
Finance specialist
Office manager - specialista podpory prodeje
Asistent/ka - recepční
Recepční - odměna 30 000,-