předvýběr.cz
Asistentka společnosti
Zveřejněno 07.02.2023
Pro našeho klienta, společnost, která je součástí realitního holdingu, a která zastřešuje jedenáct specializovaných firem, hledáme vhodného kandidáta na pozici Asistentka společnosti.
Náplň práce:
pro společnost obecně:
- správa datových schránek
- přepojování telefonů (15 osob ve firmě)
- práce s dokumenty, kopírování
- správa hlavní emailové adresy
- drobné pochůzky
podpora účetní:
- přehled došlých faktur
- základní zadávání faktur do Heliosu (AP Ledger)
- roční přehled inventury majetku
Požadavky:
- základní znalost Heliosu (AP Ledger) vítána
- dobrá znalost MS Office
- výborná znalost českého jazyka
- pokročilá znalost anglického nebo německého jazyka - životopis v AJ nebo NJ jazyce
- komunikativní osobnost
- schopnost efektivní organizace práce
- zvládání stresových situací a přirozenou asertivitu
- řidičské oprávnění B
Nabídka:
- odpovídající mzdové ohodnocení
- stravenkový paušál v hodnotě 100 Kč (po zkušební době)
- v případě zodpovědné práce možnost 13-tého platu
- firemní teambuildingové akce
- občerstvení na pracovišti
- mobil i pro osobní použití
- sídlo v centru Prahy – Staré Město
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Informace o pozici
Zaujala vás nabídka?
Zašlete nám svůj životopis
Kliknutím na tlačítko budete přesměrováni na formulář teamio.cz – platformu společnosti LMC s.r.o., IČO: 264 41 381, který je našim partnerem v oblasti zabezpečeného ukládání Vašich osobních údajů a Vašich životopisů a zpracovává pro nás údaje v pozici zpracovatele osobních údajů.
Pokud vás tato nabídka zaujala, můžete nám také zaslat váš strukturovaný životopis emailem na predvyber@predvyber.cz. Budeme vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost. S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor.
Jak společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., Na Kozačce 1289/7, Vinohrady (Praha 2), 120 00 (dále jen „Správce“) zpracovává Vaše osobní údaje za účelem plnění budoucí smlouvy si můžete přečíst v Zásadách zpracování osobních údajů..
Podobné pozice
Administrativa
Asistentka společnosti
Pracovník oddělení dispečinku
Content Administration
Konzultant obchodního oddělení - 4 denní pracovní týden
Office manager - specialista podpory prodeje
Clinical Project Administrator
Mzdový referent-ka
Asistent/ka zákaznického servisu
Specialista zákaznického servisu
Vedení sekretariátu
Referent stavebního úřadu
Executive asisstant obchodního ředitele pro východní Evropu
Regionální Facility manager
Junior účetní/Fakturantka
Asistentka/back office
Executive Assitant/Office manager
Telefonická podpora zákazníků a poradenství - pasivní linka
Referent nákupu a logistiky
Referent/ka administrativy – Praha – Řepy
Vedoucí oddělení investičně náročných staveb odboru výstavby
Referent/ka logistiky - Praha - Řepy
Administrativní pracovník/ce
Fakturant/ka - částečný úvazek
Office manager - Praha Břevnov
Customer Service – advanced materials
Asistent daňového poradce/účetní
Sales/Office Assistant
Osobní asistent/ka řídícího advokáta advokátní kanceláře
Office Assistant
Osobní asistent/ka jednatele
Personální konzultant/ka - získej praxi v HR
Personální konzultant/ka - získej praxi v HR - Brtnice