předvýběr.cz
Administrativní podpora
Zveřejněno 21.05.2025
Pro našeho klienta, českou společnost působící v oboru chladicí techniky, která provozuje specializovaný velkoobchod, zajišťuje projektování a realizaci chlazení a topení, prodej a montáž klimatizací, tepelných čerpadel a chladicích i mrazicích boxů, hledáme vhodné kandidáty na pozici Administrativní podpora.
Náplň práce:
- Administrativní činnost v systému skladového hospodářství společnosti
- Zákaznický servis v sídle společnosti a prostřednictvím e-shopu
- Příprava a komunikace nabídek zákazníkům
- Zpracování objednávek od odběratelů / zákazníků, příprava dodacích listů
- Příprava zboží k expedici (balení a štítkování zboží) a objednávek u dodavatelů
- Příjem a výdej zboží
- Komunikace se zákazníky a dodavateli
- Aktivní podpora obchodního týmu
- Správa skladových zásob v informačním systému
- Provádění svěřených kontrol v informačním systému
Požadujeme:
- Zkušenosti v oblasti administrativy v malé či střední firmě
- Velmi dobrou znalost práce na PC
- Řidičský průkaz sk. B
- Časovou flexibilitu (občasná možnost úpravy pracovní doby - inventury, mimořádné expedice,...)
- Příjemné, pro-zákaznicky orientované vystupování
- Samostatnost, spolehlivost a pečlivost
- Pozice je vhodná i pro absolventy, kteří již mají zkušenost v oblasti administrativy či obchodní činnosti
Nabízíme:
- Práci na HPP i IČO, plný úvazek
- Zaměstnání ve stabilní společnosti
- Jednosměnný provoz
- Po dohodě možnost pružné pracovní doby
- Příspěvek na stravování a dopravu
- Odměny nad rámec základní mzdy dle výsledků společnosti
- Kvalitní zaškolení a možnost dalšího profesního růstu
- Přátelské pracovní prostředí v Benátkách nad Jizerou
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Informace o pozici
Zaujala vás nabídka?
Zašlete nám svůj životopis
Kliknutím na tlačítko budete přesměrováni na formulář teamio.cz – platformu společnosti LMC s.r.o., IČO: 264 41 381, který je našim partnerem v oblasti zabezpečeného ukládání Vašich osobních údajů a Vašich životopisů a zpracovává pro nás údaje v pozici zpracovatele osobních údajů.
Pokud vás tato nabídka zaujala, můžete nám také zaslat váš strukturovaný životopis emailem na predvyber@predvyber.cz. Budeme vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost. S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor.
Jak společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., Na Kozačce 1289/7, Vinohrady (Praha 2), 120 00 (dále jen „Správce“) zpracovává Vaše osobní údaje za účelem plnění budoucí smlouvy si můžete přečíst v Zásadách zpracování osobních údajů..
Podobné pozice
Administrativa
Administrativní pracovnice/pracovník v krabičkové stravě
Vedoucí referent hospodářsko technické správy
Pracovník správy nemovitostí (evidence a vymáhání plateb)
Administrativní podpora
Administrativní podpora s maďarským a českým jazykem
Asistent/ka vedení společnosti
Office Manager - zemědělství
Finanční referent/ka
Administrátor/ Obchodník e-shopu
Administrativní pracovník – logistika
Pracovník back-office/Administrativní pracovník
Obchodní referent
Obchodní zástupce/manažer
Asistent/ka v advokátní kanceláři
Projektový manažer pro výzkumné centrum
Koordinátor showroomu
Podpora prodeje – back office (speciální plyny)
Předpisář/ka nájemného
Personální konzultant/ka - získej praxi v HR (HPP i brigáda)
Office Manažer
Asistent/ka nákupu techniky
Office & Accounting Coordinator (na částečný úvazek)
Specialista logistiky