předvýběr.cz
DISPEČER DOPRAVY – administrativní podpora & plánování tras
Zveřejněno 12.06.2025
Pro našeho klienta, společnost s dlouholetou tradicí ve výrobě a prodeji krmiv, organických hnojiv a veterinární asanaci – hledáme posilu do týmu dopravy na pozici DISPEČER DOPRAVY – administrativní podpora & plánování tras.
Hledáme organizačně zdatnou a samostatnou osobnost, která má přehled, chuť být součástí zdravě fungující firmy a nebojí se komunikace v angličtině.
Co bude Vaším úkolem:
- Administrativní činnost spojená s provozem vozového parku
- Vedení evidence spotřeby, dokumentace a správy dat
- Plánování tras a operativní řešení provozu pro řidiče
- Komunikace se zahraničními zákazníky (zejména v angličtině)
- Spolupráce s ostatními dispečery v týmu
- Práce na PC v interním systému
Co očekáváme:
- Zkušenost z oblasti dopravy nebo logistiky výhodou, ne podmínkou
- Dobré organizační a komunikační schopnosti
- Angličtinu na komunikativní úrovni (slovem i písmem)
- Uživatelskou znalost práce na PC (znalost Excelu výhodou)
- Samostatnost, pečlivost a týmového ducha
Nabízíme:
- Práci na HPP
- Zázemí stabilní společnosti s fungujícím týmem dispečerů
- Možnost profesního růstu a zlepšování jazykových i odborných dovedností
- Přátelské pracovní prostředí
- Zajímavé finanční ohodnocení
- 5 týdnů dovolené
- Dotované stravování, vzdělávání, odborné kurzy a preventivní lékařskou péči
- Nástup: dle dohody
- Pracoviště: Medlov
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Informace o pozici
Zaujala vás nabídka?
Zašlete nám svůj životopis
Kliknutím na tlačítko budete přesměrováni na formulář teamio.cz – platformu společnosti LMC s.r.o., IČO: 264 41 381, který je našim partnerem v oblasti zabezpečeného ukládání Vašich osobních údajů a Vašich životopisů a zpracovává pro nás údaje v pozici zpracovatele osobních údajů.
Pokud vás tato nabídka zaujala, můžete nám také zaslat váš strukturovaný životopis emailem na predvyber@predvyber.cz. Budeme vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost. S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor.
Jak společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s., Na Kozačce 1289/7, Vinohrady (Praha 2), 120 00 (dále jen „Správce“) zpracovává Vaše osobní údaje za účelem plnění budoucí smlouvy si můžete přečíst v Zásadách zpracování osobních údajů..
Podobné pozice
Administrativa
Office Assistant
Recepční a administrativní podpora vedení společnosti
Technicko-provozní koordinátor/ka – převážně REMOTE
Referent/ka zahraničního obchodu - možnost zkráceného úvazku
Asistent/ka v advokátní kanceláři
Office Manager v digitální agentuře
Referent/ka rozpočtu
Administrativní podpora projektového oddělení
Finanční účetní
Specialista/ Asistent prodeje v oboru TZB
Obchodník z kanceláře
Pracovník backoffice/Administrativní podpora
Asistent/ka
Fortinet Sales Specialist
Referent/ka Odboru územního plánování
Administrativní pracovník/fakturant (zkrácený úvazek - 20 hod. týdně)
D2C Market place specialista
Obchodní referent/ka
Referent/ka správy majetku
Project manager/Obchodní konzultant junior
Administrativní pracovník správy mýta - zákaznický servis
Recepční/office manažer
Administrátor/ Obchodník e-shopu
Administrátor zpracování nabídek